Sinds de upgrade's van Apple naar IOS en iPadOS 15.0 en de laatste naar 15.3.1. zijn er enkele problemen met streamings apps zoals Netflix, Videoland, Disney+ Amazone Prime, HBO Max
Soms zijn er streaming problemen en deze kan je door het volgende misschien oplossen:
Ga naar Instellingen > Wifi > klik dan blauwe ( i ) achter je wifi netwerk en scroll naar beneden naar
Beperk IP-adrestracking en zet schuifje uit.
Hopelijk lost dit het probleem vooral met Disney+ en met HBO Max de problemen op, ook heb ik ontdekt als je zoals ik op me iPad een programma waarin VPN wordt geactiveerd via het programma dat HBO Max en Disney+ het dan niet doen, door IP-adrestracking uit te zetten, kan je hier dus wel gebruik van maken.
Dit kan ook nog eens voor Ziggo Go App een oplossing bieden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Anders kan je ook Privé Wifi adres uitzetten.
Soms in winkelcentrums is als je daar op wifi wilt handig 1 adres te hebben, dan kan makkelijker verbinden. Of in pretparken of anders, hotels heeft dit vaak snelle oplossing tot verbinding zonder dat je niet kan verbinden. Je eigen netwerk blijft zoals het is en ook met privé wifi adres uit ben je goed beschermd.
Reeds zitten we op IOS 15.5 en iPadOS 15.5 en MacOS 12.4
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.