Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zou ook graag zien dat de 5200c/5400c word opgevolgd, maar of dat erin zit...
Willem-A wrote:
Pasi en mguzz
...Time Shift, tenzij je die functie uitschakelt.
Maar ik was wel enigszins verbaast over de komst van deze 5300c PVR. Zou ook graag zien dat de 5200c/5400c word opgevolgd, maar of dat erin zit...
hanh wrote:
...Volgens mij kan daar nog best wel muziek in zitten voor Humax tbv Ziggo klanten met TV-Start.
.....
Ziggo probeert iedereen aan de Next te krijgen. Een budget abo met 50/5 Internet is er nog niet. Technisch geen probleem als niet telkens allerlei andere gezinsleden gelijktijdig gebruik moeten maken van de verbinding.
Nu moet het nog all-in-1 Complete of Max zijn om aan de Next te komen.
We moeten afwachten hoe dit zich gaat ontwikkelen qua beprijzing en opties.
Dat weten we vermoedelijk al voor de zomer begint.
Dvk wrote:
Hi Willem-A;
Dank voor de de tip,ben al jaren een tevreden gebruiker van de Humax(en) 5300c/5050c
Beide met een 1Tb. schijf en perfect beeld! Ik gok dat deze Humax 5300c decoder nog wel een tijdje actueel blijft bij Ziggo,vandaar deze 5300c PVR/HD (als reserve,voor de 5050c) besteld.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.