hoornou

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Straatkast staat open.

Heb jij ook een openstaande wijkkast gespot? Laat het ons dan hier weten!

Hallo, op de Patersweg in Dordrecht staat volgens mij een straatkast open, ik zie dat er groene kabels in zitten.

Ik heb dit net voor oud en nieuw al gemeld bij Ziggo, maar tot op heden is er nog niks gebeurd.

Het gaat om de kast met het nummer 190202 op de deur

Misschien als deze kast van Ziggo is deze laten sluiten of repareren.

groet, waaromikweer.

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator gaat dit op de juiste plek wegeleggen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

@hoornou dank voor je melding! Gek dat die nog niet gecheckt en opgelost is door onze monteurs. Daarom een extra warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik ben gelijk op zoek gegaan aan de Patersweg in Dordrecht. Daar vond ik een stuk of 5-6 eindversterkers terug. Weet je zo ter hoogte van welk huisnummer dit is? 
Je mag hem ook aangeven op de kaart via bijvoorbeeld Google Maps, dan komen we er hier verder wel weer uit!

Goed om te weten, helaas hebben wij niet een database met nummers van onze kasten en daardoor de vraag ter hoogte van welk huisnummer dit is. 

 

hoornou
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo, ben net even wezen kijken en de kast staat tussen de huisnummers 117 en 119  in, voor de tuinheg.

Groet hoornou.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Nogmaals onwijs bedankt @hoornou. Ik heb de melding met bovenstaande informatie doorgezet, ik ga ervan uit dat de kast snel weer netjes afgesloten zal worden. 

Uitgelicht topic