1
Vraag
2
Reacties
coolman

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Straatkast Ziggo verplaatsen van eigen grond naar gemeentegrond

Hallo,

 

Graag zou ik willen weten of het mogelijk is een Ziggo straatkast te verplaatsen van mijn eigen perceel naar gemeentegrond.

Dit huis heb ik niet lang geleden gekocht en momenteel is de eigen grond opgenomen als onderdeel van de stoep voor het huis en daarom is waarschijnlijk ooit dat kastje daar geplaatst tegen mijn huis. Maar de straat wordt momenteel volledig opengebroken en vervangen en mijn wens is om van mijn eigen grond (ca. 1,5 meter vanaf mijn huis) een tuin te maken. 

 

Mijn verzoek is dan ook om deze straatkast te verplaatsen naar of de rand van mijn erf óf meer aan de straatkant waar langs de parkeerplaatsen een smalle groenstrook komt. Ook om de kast bereikbaar te houden voor een monteur bij calamiteiten.

 

Bij het opengraven voor een waterleiding is mij opgevallen dat de kabels langer zijn dan nodig dus verwacht dat het verplaatsen mogelijk is zonder kabels te hoeven verlengen.

 

Zie ook foto's voor de situatie. Op de laatste foto's met blauw de perceelgrens gemarkeerd, met rood de stoeprand (met daaraan nog parkeerplaats) en met geel de toekomstige groenstrook.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit gaat via  Mijnaansluiting.nl

 

Mijnaansluiting.nl - Nuts aansluitingen aanvragen

coolman
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Had wellicht ergens gehoopt dat het zonder bureaucratie kon direct bij Ziggo, maar ik laat me graag verrassen en ga hier een aanvraag inschieten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic