Karin19702

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Straatkast Ziggo staat open, verplaatsen mogelijk?

Goedenavond,

Ik heb al een paar keer een melding gedaan, en nog een andere buurman heeft dat ook al een paar keer gedaan, dat er een kastje van UPC/Ziggo steeds open staat doordat er een auto tegen aan is gereden. Dit kastje staat ook precies achter een parkeerplek!!! Dus mensen met een lange auto en/of trekhaak rijden dit kastje elke keer omver bij het inparkeren. 

Mijn vraag is of jullie dit kastje alsjeblieft willen verplaatsen want wie dit heeft verzonnen om dat pal achter een parkeerplek te plaatsen die snapt het niet!!!!!!

Ik hoop dat jullie nu eindelijk eens hier wat aan gaan doen en niet steeds alleen maar het deurtje dicht te doen AUB.

Het gaat om het kastje in de Piranesistraat tegenover nr 139 te Almere. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66875Posts
  • 4698Oplossingen
  • 18519Likes

De gemeente bepaald in de openbare ruimte, waar de Ziggo kasten mogen / moeten komen te staan.

Als er een kast verplaatst moet worden, dan moet de aanvraag via de gemeente, die zijn eigenaar van de grond.

Of deze chauffeurs, die blijkbaar niet kunnen parkeren, een cursus parkeren laten volgen.

Zij rijden ertegenaan en zijn verantwoordelijk voor deze situatie.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66875Posts
  • 4698Oplossingen
  • 18519Likes

De gemeente bepaald in de openbare ruimte, waar de Ziggo kasten mogen / moeten komen te staan.

Als er een kast verplaatst moet worden, dan moet de aanvraag via de gemeente, die zijn eigenaar van de grond.

Of deze chauffeurs, die blijkbaar niet kunnen parkeren, een cursus parkeren laten volgen.

Zij rijden ertegenaan en zijn verantwoordelijk voor deze situatie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic