Velen die in stad wonen, hebben vaak de beschikking over vele buitenlandse winkels, Aziatische, Poolse, US Import, UK, etc
Kom je weleens in zo'n winkel om bijvoorbeeld andere smaken chips, nootjes te proberen of uiteraard andere snacks. Voor bijvoorbeeld bij de film of je favoriete binge watch session, te verorberen.
Als je bij de de grens woont, heb je uiteraard ook nog de Belgische en/of Duitse binnen handbereik.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen!
Yes yes yes, zo'n typische stadse snacker ben ik ook 🙂 Nou komen er in de stad ook steeds meer import winkeltjes die op basis van vraag en aanbod slim hun inkopen doen vanuit het buitenland. Echter is wel dat je met invoerrechten al gauw voor een zakje chips 5-10 euro betaald.
Maar, het genot is dan ook met mij. 1 van mijn favorietjes tijdens een goede film en serie is deze: Cheetos Crunchy 99gr | The Candy Corner
Mocht je dus nog op zoek zijn naar een exotisch snackje, kun je op die website een hoop lekkers vinden om te smikkelberen.
haha weer eens wat anders dat informatie over modems 😛
Doe mij maar een Giga gehaktbal onder het tv kijken met onder meer uitjes, een likje pindakaas en pittige sambal, dat is zo Elite 😉
In Belgie hebben ze ook andere smaken Lay's dan in Nederland.
Hamburger flavor
Pickle flavor
Deze waren ooit ook in Nederland verkrijgbaar
Een zakske sjips voor 8,- ??????
Het is bijna Kerst en oud&nieuw. Ziggo heeft 25 Pathé thuis films, zonder meerkosten erin gezet.
Gaat iemand hiernaar kijken met, feestelijke versnaperingen?
Uiteraard hoeft het niet een van die 25 films te zijn?
Ga, je naar Kevin kijken wellicht, wie kijkt er elke december naar Kevin en eet hetzelfde als Kevin als snack? (ik verwacht niemand)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.