Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes

Slapen met een Maine Coon kater

Slapen met een Maine Coon kater


Dat begint al ’s avonds zo rond half elf. Arie zit me met grote vragende ogen strak aan te kijken met zo’n blik van Is het geen tijd om op bed te gaan ouwe !
En dat duurt net zo lang tot ik inderdaad op bed ga en meneer prinsheerlijk naast mijn hoofdkussen zich gaat nestelen. Na een uitgebreide wasbeurt waarbij de sopgeluiden duidelijk aanwezig zijn gaat meneer eindelijk met een zucht rustig slapen en is er eindelijk rust in de slaapkamer.
Alhoewel nooit voor lang want midden in de nacht krijg ik verschillende keren een grote harige staart over mijn gezicht, die ik dan stikkend van de lach van me af moet schuiven.
Dan om een uur of 03:00 vindt meneer het ineens nodig om een liefdesverklaring af te leggen met hevig gespin en enkele lovebijten in mijn vinger
Na deze ceremonie gaat meneer weer slapen om zo om ongeveer 05:00 uur boven op mij te springen om me het bed uit te krijgen, waarbij ik slaperig zeg Nog even niet Arie nog ff slapies doen.
Daarna probeert hij het om de slaapkamerdeur als krabpaal te gebruiken en als ik dan nog niet reageer dan gooit hij met zijn hele 11kg gewicht de slaapkamerdeur met een reuze dreun dicht.
Tja, dan is het inmiddels half zes en dan ga ik er ook maar uit
Goedemorgen Arie en andere katten :cat2:
2 Reacties 2
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
11 kilogrammen schoon aan de haak, dat is een flinke kater, Huistijger. Mooi beest hoor 🙂
Simba24
Topicstarter
Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes
Een Maine Coon is ook de grootste huiskat-soort Michael Ziggo
Velen denken dat de Noorse Boskat het is, maar de Maine Coon is echt nog groter.
De katers kunnen wel 12 kg worden aan gewicht.
Dus mijn Arie moet nog even doorzetten :cat2:
Op onderstaande foto kun je ook goed het verschil in grootte zien van een niet-raskat en een Maine Coon (Azraël en Aristoteles) (Azraël leeft helaas niet meer)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic