Pasi
Level 19

Six nations rugby 2025 start komende vrijdag 31 jan.

Het grote Six Nations Rugby toernooi begint komende vrijdag !

De eerste wedstrijd Frankrijk - Wales is te zien op 'Ziggo Sport 3' om 21:00.

Komende zaterdag worden ook beide wedstrijden op 'Ziggo Sport 3' uitgezonden.

Six Nation 2025.png

e-mail meldingen
Aan Uit
33 Reacties 33
Template
Level 17

@Pasi wrote:

Six Nation 2025.png

Edit die post met waar te zien voor de geïnteresseerden, ik hoef dat niet te zien, anderen wellicht wel 

0 Kudos
Pasi
Level 19
Topicstarter

@Template  schreef:

@Pasi wrote:

Six Nation 2025.png

Edit die post met waar te zien voor de geïnteresseerden, ik hoef dat niet te zien, anderen wellicht wel 

??

0 Kudos
Pineapple
Level 16

Heerlijk vooruitzicht, geweldig toernooi. Vanavond is het zover. En ga volop van het toernooi genieten! 🤗

Pasi
Level 19
Topicstarter

Zoals te verwachten was Wales een maatje te klein voor Frankrijk.

Maar toch genoten van zo'n rugby wedstrijd. O.a. geen geniepige tackles, geen zeuren spelers, prima var, ondanks de mijlen verre achterstaan wel doorgaan tot eindfluitje en het faire publiek ( wat een sfeer ! ). Voetbal ( en menig andere sport ) zou dit als voorbeeld moeten nemen !

Zo om 15:15 maar eens kijken ( op Ziggo Sport 3 ) hoe Schotland en Italië het samen er vanaf brengen ! Overigens is deze ook bij de BBC te zien en dát heeft natuurlijk mijn voorkeur ! Jammer dat de wedstrijd Ierland - Engeland om 17:45 niet op de BBC te zien is.

0 Kudos
Pasi
Level 19
Topicstarter

Vandaag ( 8 feb. ) 2 wedstrijden, beide te zien op 'Ziggo Sport 3'. Helaas geen uitzending daarvan op de BBC.

Rugby 8 Feb.png

0 Kudos
Pasi
Level 19
Topicstarter

Vandaag ( zondag 9 feb ), vanaf 15:00 op BBC 1 te zien en op 'Ziggo Sport 3' vanaf 15:50.

Rugby.png

En ook dit kan weer een prachtige wedstrijd worden !!

0 Kudos
Pineapple
Level 16

Vandaag er maar eens weer voor zitten. Prachtige wedstrijden om van te genieten. Hoef vandaag niet te werken, en kan de wedstrijden lekker ongestoord zien. 

Pasi
Level 19
Topicstarter

@Pineapple  schreef:

Vandaag er maar eens weer voor zitten. Prachtige wedstrijden om van te genieten. Hoef vandaag niet te werken, en kan de wedstrijden lekker ongestoord zien. 

Veel plezier !

vandaag 2 en morgen 1 wedstrijd. Go! Go! Go!

Vandaag :
Wales - Ireland, is o.a. ook te zien via BBC 1 ( 14:15 - 17:30 ) of via Ziggo sport1 (15:05 - 17:05 )

Schotland - Engeland alleen via Ziggo sport1 ( 17:35 - 19:40 )

Morgen :
Italië - Frankrijk op Ziggo Sport5 ( 15:50 - 18:00 )

0 Kudos
Pineapple
Level 16

Ja, dankjewel. Jij ook en aan een ieder die dit toernooi volgt, veel plezier! 

Pineapple
Level 16

Nu op Ziggo Sport5 Italië - Frankrijk. 😍

Pineapple
Level 16

Vandaag en morgen op het programma:

Pineapple_0-1741433735522.png

Pasi
Level 19
Topicstarter

Beide wedstrijden zijn op Ziggo Sport 5 te zien.

Helaas is alleen Schotland- Wales is ook via BBC 1 te zien ! Ondanks dat het Ziggo commentaar beslist niet slecht is, heeft rugby op de BBC toch mijn voorkeur. Natuurlijk ook omdat we Engels zonder enig probleem verstaan.

Pineapple
Level 16

Komt goed @Pasi. Dankjewel. Moet vandaag wel werken, kan misschien tussendoor wat zien. Maar morgen vrij, dus die wedstrijd pak ik mee. Ik kijk het liefst live naar de wedstrijden/het toernooi. 😎

puppie
Level 17

ierland frankrijk is op itv...gelukkig zijn wij in het bezit van twee schotel ontvangers dus dat staat er zometeen hier op.
Voor ons geen Nederlands commentaar.

Pineapple
Level 16

😎

0 Kudos
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Olá @Pasi en wat zijn je voorspellingen voor komende zaterdag? 😉

Voor de geïnteresseerden, live te volgen op Ziggo Sport 1! Kijk hier voor de gehele programmagids.

Veel kijkplezier alvast! 🙂

0 Kudos
Pasi
Level 19
Topicstarter

@Dennis  schreef:

Olá @Pasien wat zijn je voorspellingen voor komende zaterdag? 😉

Voor de geïnteresseerden, live te volgen op Ziggo Sport 1! Kijk hier voor de gehele programmagids.

Veel kijkplezier alvast! 🙂

Ja, komende zaterdag ( 15 maart ) wordt een prima rugby dag. 3 Wedstrijden waarbij in theorie ook 3 partijen de beker kunnen pakken, maar ik verwacht dat Frankrijk er ( alweer ) met de cup vandoor gaat.

We er wint maakt mij eigenlijk niet uit ( ik ben altijd voor de underdog ), als het maar mooie en spannende wedstrijden zijn. Gelukkige is rugby een faire en eerlijke sport met een fantastisch arbitrage systeem, dus wint de beste ( en niet diegene met b.v. de beste schwalbes ).

Maar óók niet vergeten, dit weekend de eerste F1 wedstrijd van 2025.

0 Kudos
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Voor de underdog is altijd een nobele keuze @Pasi ! Vooral bij het WK- of EK voetbal ben ik altijd voor de underdog, een land dat ineens uit het niets boven zijn gewicht begint te slaan en erin gaat geloven!

We gaan het komend weekend in Australië zien wat de winterstop waard is geweest! Lijkt me ook prima als de boel flink opgeschud is straks, maakt dat het kijken ook extra waard! Wat denk jij @Meindert , wie gaat er met de punten vandoor? Zo'n racekenner als jij hebt daar vast kijk op! 

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Ik ben al aan het oefenen op het uit volle borst meezingen met het Italiaans volkslied , @Dennis 😀