Het is in vele winkels al Sinterklaas, wat heb je al op?
Ik nog niks
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik wacht nog even, dan komen de Kerstshows alweer met de 1e op 28 september 2024.
Goedemorgen @Template
Nu de dagen langzaam aan weer donkerder beginnen te worden, liggen ook de pepernoten en lekkernijen weer in de schappen.
En lets be honest, als we nu naar buiten kijken is het grijs, grauw, stormachtig en dat is ideaal om lekker onder de dekens te kruipen met een mok herfst thee en een zak van die overheerlijke kruidnootjes 🙂
Elk jaar start de supermarkt discussie natuurlijk weer opnieuw, evenals de Pieten discussie. Maar goed, you hate it or love it!
Ieder jaar weer vind je in de schappen de Mini chocolade kruidnootjes ( voor op brood ) en ook de LU Milka Bastogne kruidnoten. Deze zijn inmiddels zo favoriet, dat ik vorig jaar ruim heb ingeslagen en het hele jaar door van kan smikkelberen. (Tupperware doet wonderen)
Persoonlijk ben ik geen fan van alle 'gekke' smaakjes rondom het kruidnootje, jullie wel? Wat is bij jullie favoriet?
Het gevulde speculaas en de overheerlijke speculaas brokken verdwijnen als sneeuw voor de zon wanneer ik die in huis haal. Dus daar wacht ik nog even mee tot de dagen zelf zijn aangebroken. Anders kan ik al rollend door de decembermaand 😂
Ik ben benieuwd de komende tijd welke noviteiten de supermarkten dit jaar weer hebben bedacht voor alle smikkelkontjes.
Zo, even een aanvulling. Ik stond vanmorgen in de inloopkast om de stofzuiger weer eens in werking te stellen toen de stofzuigerslang een slinger maakte en een plank van de wand af sodemieterde. Dat ging gepaard met enige scheldwoorden naar Aaah! Hey hallooooo goedemorgeeeen!
Nu hoor ik jullie denken, hoezo dat dan? Nou er stond sinds 2023 nog een overheerlijke pot Kruidnootjes pasta van de AH op de planken en gezien die de val had overleefd, heb ik daar eens de lepel ingezet. Het is een heerlijke zoete pasta wat toch stiekem veel lijkt op Speculoos pasta ( alltime favorite ) maar dan met stukjes kruidnoot erin.
En je kan er alles van vinden, maar ongeopend, droog en koel bewaard in de inloopkast is zo'n pot 3 maanden na ten minste houdbaar tot, nog overheerlijk hoor. Lekker op een cracker, maar net zo lekker direct van pot tot mond 🙂
Ik hoop dan ook dat deze komende maanden weer wordt toegevoegd aan het Sinterklaas assortiment van onze grote vriend Appie AH Kruidnootjespasta bestellen | Albert Heijn
@Template schreef:Het is in vele winkels al Sinterklaas, wat heb je al op?
Ik nog niks
Sinterklaas ... ach, nee toch !
Al die feesten in december zijn natuurlijk fijn. In die donkere maand, is iedere afleiding meegenomen, maar ...
... het is nu nog zomer en laat dat alstublieft nog even zo zo blijven. Na de zomer komt hopelijk een mooie na-zomer en duurt het nog vele dagen tot de donkere, duistere en koude dagen in december. Die grauw/bruine en koude doorkijk wereld, die komen er beslist aan 😱 en het is niet nodig e.e.a. te versnellen.
Ps. U raadt het waarschijnlijk al, ik heb helemaal niets met de winter en moet ( wil ! ) er voorlopig beslist nog niet aan denken, last staan aan herinnerd worden.
Ik sluit me daar helemaal bij aan Pasi. Vanaf het voorjaar t/m de zomer ben ik ook op mijn opperbest gestemd 🙂 De winterperiode is toch minder plezierig.
Met de huidige zonnestralen en temperaturen, hebben we eerder dit jaar ook een topic gestart met zomerse lekkernijen.
Wie weet, haal je er voor de komende dagen nog inspiratie uit. Voorjaars&Zomer drankjes en ijs - Ziggo Community
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.