1
Vraag
2
Reacties
AppleBirdy

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Scheve CAI kast (3 maart gemeld) staat nog steeds scheef

Heb jij ook een openstaande wijkkast gespot? Laat het ons dan hier weten!

Begin maart heb ik hier gemeld dat er een scheefgezakte CAI kast voor ons hek staat en deze achterover duwt. Zie https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Scheve-CAI-kast/m-p/932608#M381839 . Ziggo medewerker @Jiri  pakte het op en gaf aan dat het binnen twee weken rechtgezet zou worden. Tot op heden is er nog niets gebeurd, en wij kunnen ons hek dus nog steeds niet repareren. 

Het oorspronkelijke topic is inmiddels gearchiveerd dus daar kon ik niet meer op reageren, dus vandaar nog maar even een nieuwe poging hier.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1295Posts
  • 202Oplossingen
  • 645Likes

He @AppleBirdy wij gooien het hier over de spreekwoordelijke schutting naar de collega's van het netwerk 😉 
Ik vind het ook te lang duren en heb vanmorgen een update gevraagd waar ik zojuist een reactie op kreeg: donderdag of vrijdag wordt die vervangen!
Goed nieuws dus en dankjewel dat je er bovenop zit om dit gefikst te krijgen. 

Dat laatste doet me denken aan de mop van een van mijn kiddo: hoe laat is het als een olifant op je schutting gaat zitten? 😄

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Dit is uitermate onhandig en omdat de kast van Ziggo de oorzaak is en zij dit blijkbaar niet serieus genoeg nemen, zou ik Ziggo nu ook aansprakelijk stellen voor de scheve schutting, dan kunnen ze die ook gelijk recht zetten of laten zetten.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Morgen komt een Ziggo moderator hier in dit topic @AppleBirdy 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1962Likes

Hi AppleBirdy, ik kan het vervolg op de melding helaas niet inzien, dus ik heb dit doorgezet naar ons Netwerkbeheer om er (nogmaals) naar te kijken. Laat je het weten als er actie is voor je deur?

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Zelfs dit is al niet meer belangrijk voor Ziggo... 

AppleBirdy
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Update 20 april: niks gezien of gehoord, de kast staat nog steeds zo scheef als een toeter. Wel echt vervelend dit zeg!

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Gelukkig maakt de kast niet het lawaai als een toeter.  Desondanks toch vervelend dat nog geen actie is waargenomen.

Het moderatie-team is gevraagd om een update.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Ik blijf bij mijn eerdere advies: "Dit is uitermate onhandig en omdat de kast van Ziggo de oorzaak is en zij dit blijkbaar niet serieus genoeg nemen, zou ik Ziggo nu ook aansprakelijk stellen voor de scheve schutting, dan kunnen ze die ook gelijk recht zetten of laten zetten."

 

Ik heb het bij een Ziggo moderator weggelegd om opnieuw op te pakken en mogelijk iemand tot actie aan te zetten.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1295Posts
  • 202Oplossingen
  • 645Likes

He @AppleBirdy wij gooien het hier over de spreekwoordelijke schutting naar de collega's van het netwerk 😉 
Ik vind het ook te lang duren en heb vanmorgen een update gevraagd waar ik zojuist een reactie op kreeg: donderdag of vrijdag wordt die vervangen!
Goed nieuws dus en dankjewel dat je er bovenop zit om dit gefikst te krijgen. 

Dat laatste doet me denken aan de mop van een van mijn kiddo: hoe laat is het als een olifant op je schutting gaat zitten? 😄

AppleBirdy
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Haha, dank voor de info! Hopelijk dit weekend dan eindelijk ruimte om onze spullen weer recht te zetten - mits de olifanten wegblijven 😁

AppleBirdy
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Zo, het is gelukt - er staat een gloednieuw kastje, prachtig rechtop 🙂

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Een foto zegt meer dan 1000 woorden.🙂

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic