Velota1051

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Schade en verplaatsen van grijze stoepkast

Heb jij ook een openstaande wijkkast gespot? Laat het ons dan hier weten!

De grijze kast staat bij ons voor de parkeerplaatsen van ons perceel.
We willen graag dat deze kast verplaatst wordt. Ivm herindeling van parkeerplaatsen op dit perceel staat hij in de weg. Hij staat namelijk in de weg en de mensen rijden er tegen aan zoals u kunt zien is de kast reeds beschadigd.
Onze klanten stellen ons verantwoordelijk voor de schade aan de auto.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Gelukkig kan Lycke Ziggo je verder helpen met dit probleem.
Je zegt dat Ziggo hier voor verantwoordelijk is. Nu lees in het volgende in je bericht: Ivm herindeling van parkeerplaatsen op dit perceel staat hij in de weg. Je zegt ook dat het jullie privé terrein is.

Dan zou ik zeggen, zelf contact opnemen met mijnaansluiting.nl en een offerte aanvragen. Je krijgt dan bericht hoeveel het gaat kosten om dit te verplaatsen. Of Ziggo daar verder dan voor verantwoordelijk is, geen idee. Dat laat ik maar aan Lycke over 😉


Waar haal ik bovenstaande info vandaan?
ik kan me persoonlijk voorstellen dat het in deze situatie wenselijk is de wijkkast te verplaatsen. Ik zie dat je inmiddels al heel wat adviezen en informatie hebt verkregen via de andere Communityleden. Super.

Voor het verplaatsen van een wijkkast kun je inderdaad een aanvraag indienen via mijnaansluiting.nl. Je ontvangt dan een vrijblijvende offerte. Wij kunnen vooraf geen uitspraak doen over de kosten en over wie de kosten op zich neemt, omdat dit erg afhankelijk is van de situatie. Voor nu kan ik je alleen aangeven de offertes af te wachten. Heb je dan nog specifieke vragen, dan weet je ons te vinden en kijken we er samen verder naar. 🙂

Zie topic: https://community.ziggo.nl/offtopic-208/verplaatsen-straatkast-37206

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Welkom op de community Velota1051

Als het om herindeling van parkeerplaatsen en stoepen gaat is de Gemeente verantwoordelijk om Ziggo in te schakelen zodat hun de Kast kunnen verplaatsen naar een andere plek. Helaas heeft jullie kast ook schade en dat zal zekers worden meegenomen.

Nu zag ik in een topic hier Straatkast vervangen dat er wat voordelen naar voren zijn gebracht en misschien is het een optie daar even te kijken. Ook hier in dit topic https://community.ziggo.nl/offtopic-208/straatkast-vervangen-29065

of hier https://community.ziggo.nl/offtopic-208/verplaatsen-grondkabel-ziggo-37212#post369228

staan genoeg voorbeelden. Hopelijk wordt je er iets wijzer uit en anders horen we het graag.
Velota1051
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
xGarfieldx-Dave bedankt voor je reactie en de links.

Ondanks jouw advies omtrent het inschakelen van de gemeente, dat gaat niet op.
Het gaat hierbij om parkeerplaatsen op ons privé terrein. Daar heeft de gemeente niets mee te maken.
Ik begreep dat ziggo hier toch voor verantwoordelijk is.
Lycke Ziggo ik heb jou nu ook maar toegevoegd misschien kan jij ons verder helpen hoe dit op te lossen?
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Gelukkig kan Lycke Ziggo je verder helpen met dit probleem.
Je zegt dat Ziggo hier voor verantwoordelijk is. Nu lees in het volgende in je bericht: Ivm herindeling van parkeerplaatsen op dit perceel staat hij in de weg. Je zegt ook dat het jullie privé terrein is.

Dan zou ik zeggen, zelf contact opnemen met mijnaansluiting.nl en een offerte aanvragen. Je krijgt dan bericht hoeveel het gaat kosten om dit te verplaatsen. Of Ziggo daar verder dan voor verantwoordelijk is, geen idee. Dat laat ik maar aan Lycke over 😉


Waar haal ik bovenstaande info vandaan?
ik kan me persoonlijk voorstellen dat het in deze situatie wenselijk is de wijkkast te verplaatsen. Ik zie dat je inmiddels al heel wat adviezen en informatie hebt verkregen via de andere Communityleden. Super.

Voor het verplaatsen van een wijkkast kun je inderdaad een aanvraag indienen via mijnaansluiting.nl. Je ontvangt dan een vrijblijvende offerte. Wij kunnen vooraf geen uitspraak doen over de kosten en over wie de kosten op zich neemt, omdat dit erg afhankelijk is van de situatie. Voor nu kan ik je alleen aangeven de offertes af te wachten. Heb je dan nog specifieke vragen, dan weet je ons te vinden en kijken we er samen verder naar. 🙂

Zie topic: https://community.ziggo.nl/offtopic-208/verplaatsen-straatkast-37206
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Velota1051
Ik begrijp dat de kast daar net niet handig staat zo. Nu heeft EnergieBoy inderdaad het antwoord gegeven op je vraag. Via www.mijnaansluiting.nl kan je een aanvraag doen om de kast te verplaatsen :-).

Laat je ons weten hoe het verloopt? ^^

Uitgelicht topic