Kellzs
Level 1

Samsung smart tv

Sinds 3 dagen geeft de tv aan dat er geen opgeslagen kanalen zijn terwijl we gewoon tv aan t kijken waren. Alleen sinds vanmorgen geeft hij dus ook geen kanalen meer en blijft dat beeld van geen kanalen maar een beetje knipper in me beeld en ik kan niks doen.. ook geen kanalen zoeken niet in menu komen niks.. iemand de oplossing want begin me nu tog wel echt zwaar te irriteren -.-
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kellzs
Level 1
Topicstarter
Hi! Nou uiteindelijk ben ik er gelukkig gister zelf achter gekomen wat het was! De afstandsbediening is stuk! ( van de tv zelf) dus heb batterijen er uit gehaald en gebruik nu alleen de afstands van ziggo 🙂 van de week even een nieuwe afstandsbediening voor de tv bestellen ( wel zo handig voor de smart functies) bedankt allemaal voor t meedenken!

Bekijk in context

12 Reacties 12
Shirohana
Level 4
Het ziet er naar uit dat de ingang van je tv is veranderd naar "TV".
Ik zie dat je een mediabox XL hebt, dus waarschijnlijk moet je de input veranderen naar een HDMI ingang.

Meestal heet die knop bij Samsung: "Source"
Kellzs
Level 1
Topicstarter
Hi, dankjewel voor je reactie.. alleen zou t graat willen doen maar hij laat me niks doen.. niet naar source gaan niks.. ik heb nieuwe hdmi kabel geprobeerd.. stekkers eruit batterijen verwisselt.. tog blijft hij op dit scherm
0 Kudos
RammsteinFan86
Level 1
Kellzs misschien een stomme vraag, maar heb je de batterijen van de Samsung afstandsbediening al eens vervangen? Je kan nog je TV van stroom halen voor 30 sec. en kijken wat hij dan doet, maar als de tv niet reageert op de afstandsbediening heeft dit weinig met Ziggo te maken ben ik bang.
0 Kudos
Shirohana
Level 4
Kellzs wrote:
Hi, dankjewel voor je reactie.. alleen zou t graat willen doen maar hij laat me niks doen.. niet naar source gaan niks.. ik heb nieuwe hdmi kabel geprobeerd.. stekkers eruit batterijen verwisselt.. tog blijft hij op dit scherm

Ook nadat je op "annuleren" hebt geklikt met je TV afstandsbediening?
Ik vermoed namelijk dat deze setup anders in de weg blijft zitten.
0 Kudos
Kellzs
Level 1
Topicstarter
RammsteinFan86 geen stomme vraag hoor haha maar dat heb ik inderdaad gedaan. Op t moment heb ik weer beeld.. maar komt nog steeds de vraag om de zoveel tijd voorbij met op kanalen te zoeken. Heb ondertussen een aanvraag naar monteur gedaan 😞
RammsteinFan86
Level 1
btw de oplossing van Shirohana lijkt me wel de juiste. Deze melding geeft je TV alleen als hij op de TV bron staat. Als hij op bron HDMI staat mag hij deze setup melding niet meer geven. Doet hij dit wel, neem dan even contact op met Samsung.
0 Kudos
RammsteinFan86
Level 1
Kellzs wrote:
RammsteinFan86 geen stomme vraag hoor haha maar dat heb ik inderdaad gedaan. Op t moment heb ik weer beeld.. maar komt nog steeds de vraag om de zoveel tijd voorbij met op kanalen te zoeken. Heb ondertussen een aanvraag naar monteur gedaan 😞

Kellzs een monteur van Ziggo?? Ben bang dat hij/zij niet veel voor je kan betekenen en je dit geld kost omdat het aan je eigen apparatuur (TV) lijkt te liggen. Het is geen melding van de Mediabox XL in ieder geval.

Als de melding dus blijft opkomen zou ik Samsung even bellen voor ondersteuning, op het HDMI kanaal mag hij deze melding niet geven.
0 Kudos
Kellzs
Level 1
Topicstarter
Hij staat op hdmi 1 nu maar het beeld blijft komen. Hij laat niet annuleren.. nu is het er het ene moment en het andere moment niet
0 Kudos
Kellzs
Level 1
Topicstarter
Hier weer niet.. snap er niks van
0 Kudos
Kellzs
Level 1
Topicstarter
Nee geen monteur van ziggo.. van samsung zelf.. had al contact via facebook gehad met ziggo gister.. die gaven ook al aan dat t wss aan de tv ligt.. maar dat ik wel op de community de vraag zou kunnen stellen welicht dat iemand het wist.

Dus ik ga t maar aan de monteur van samsung vragen en hopen dat het nog binnen de garantie valt. Bedankt voor jullie hulp
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey Kellzs . Oef, zo kan je zeker niet lekker ontspannen tv kijken. Goed dat er even iemand komt kijken wat er mee aan de hand is. Wanneer komt de monteur langs? 🙂
0 Kudos
Kellzs
Level 1
Topicstarter
Hi! Nou uiteindelijk ben ik er gelukkig gister zelf achter gekomen wat het was! De afstandsbediening is stuk! ( van de tv zelf) dus heb batterijen er uit gehaald en gebruik nu alleen de afstands van ziggo 🙂 van de week even een nieuwe afstandsbediening voor de tv bestellen ( wel zo handig voor de smart functies) bedankt allemaal voor t meedenken!