De Autumn Nations series zijn weer begonnen, maar volgens mij zijn niet alle wedstrijden bij Ziggo sport te zien.
De wedstrijd van vanmiddag ( Wales - Fuji ) om 14:40 kan ik bij Ziggo niet vinden, maar de wedstrijd daarna ( Schotland - Zuid-Afrika ) om 17:10 wel. Of is b.v. Wales - Fuji ergens anders te zien ? Wie weet meer ?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @Pasi Hier is zeker een verklaring voor. Wij (Ziggo Sport) krijgen vaak last minute pas te weten welke wedstrijden echt uitgezonden worden. Voor Wales-Fiji zie ik dat dit uigezonden wordt bij bijv. BBC, Sky Sport en Viaplay. Wij hebben deze uitzendrechten niet.
@Ryan schreef:Hey @PasiHier is zeker een verklaring voor. Wij (Ziggo Sport) krijgen vaak last minute pas te weten welke wedstrijden echt uitgezonden worden. Voor Wales-Fiji zie ik dat dit uigezonden wordt bij bijv. BBC, Sky Sport en Viaplay. Wij hebben deze uitzendrechten niet.
- Welke rugby wedstrijd wanneer gespeeld wordt, dat is voor de komende weken al bekend, dus dat kan geen reden zijn.
- Dat Ziggo daarvoor geen rechten heeft, ook dat lijkt me geen zinnige reden. Want om 17:10 zendt Ziggo wel Schotland - Zuid Afrika uit.
In de BBC tv gids zie ik van deze reeks ( dit weekend ) helemaal niet 1 wedstrijd. Of de Ziggo EPG is weer eens helemaal van slag !
Viaplay en Sky-sports zijn wel sport zenders, maar worden die nu genoemd om maar wat op te noemen of zijn daar nu echt live wedstrijden van de autumn nations series te zien?
Misschien zijn er ( andere ) rugby liefhebbers, die wat meer accurate informatie hebben ?
Heerlijk toernooi. Ik kijk nu op Ziggo Sport 5, kanaal 405, Schotland - Zuid Afrika. Ziggo heeft niet de rechten om alles uit te zenden. Zo simpel is het. Ik kan mij er geen seconde druk over maken. Ik ga fijn genieten van elke wedstrijd die wel uitgezonden wordt.
Veel plezier! 😎
Schotland - Zuid Afrika was inderdaad ( zoals verwacht ) een prachtige wedstrijd !
Maar het is natuurlijk jammer dat we niet alle wedstrijden kunnen zien/bekijken !
Zal Ziggo alleen de rechten van enkele wedstrijden hebben gekocht i.p.v. alle wedstrijden ? Ondanks dat dit een kort tournooi is !
Voor Nederland wordt vreemd genoeg alleen Ziggo genoemd, geen Viaplay. Link
Bij Ziggo Sport Totaal zal inderdaad wel langer van te voren bekend zijn welke wedstrijd wel en welke niet wordt doorgegeven. Want je koopt of elke wedstrijd in of enkele wedstrijden. Dus zal inderdaad niet elke wedstrijd zijn aangekocht, er is bijna geen andere logische verklaring voor.
Op de site van Ziggo Sport zelf is helaas ook niet te vinden welke wedstrijden.
Volgende ronde! 🙌 Nu op Ziggo Sport Totaal, kanaal 405, Ierland - Argentinië. 🏉
@Pineapple schreef:Volgende ronde! 🙌 Nu op Ziggo Sport Totaal, kanaal 405, Ierland - Argentinië. 🏉
Ook dat was een mooie wedstrijd.
Morgen ( zaterdag 16 nov. ) spelen :
18:15 Eng - Zuid Afrika
20:45 Frankrijk - New Zealand.
@Pasi schreef:
@Pineapple schreef:Volgende ronde! 🙌 Nu op Ziggo Sport Totaal, kanaal 405, Ierland - Argentinië. 🏉
Ook dat was een mooie wedstrijd.
Morgen ( zaterdag 16 nov. ) spelen :
Geweldig was het! Ben benieuwd welke wedstrijd vanavond uitgezonden zal worden. Ik laat mij graag verrassen. 🤗
@Pasi schreef:...
Ik bedoelde eigenlijk, dat deze wedstrijden te zien zijn via Ziggo.
Helaas kan ik nergens een fatsoenlijk website vinden die ook de Nederlandse tijden goed weergeeft. Maar veel algemene informatie is natuurlijk hier te vinden : www.autumn-internationals.co.uk of hier : www.sixnationsrugby.com.
@Pineapple: of verpest ik nu het verrassings element 😉 ?
@Pasi nee hoor, wat ik al aangaf, ik laat mij graag verrassen. 😁 En zie/merk wel vanzelf welk wedstrijd er wel of niet wordt uitgezonden. Ziggo heeft de uitzendrechten niet. Elke wedstrijd die je wel te zien krijgt, is in ieder geval mooi meegenomen. Ziggo had ook helemaal niets hoeven uit te zenden. Aangezien ze nergens hebben bevestigd het wel te gaan doen. Persoonlijk kan ik mezelf hier geen seconde druk over maken. En wacht het gewoon af.
Na wat zoeken op ZiggoGo.Tv, de onderstaande rugby 'Autumn Internationals' uitzendingen gevonden. Maar waar zijn de wedstrijden van vandaag ( 16 nov. ) ? Is dit weer typisch Ziggo, half werk dus ? Zo zie je maar weer, het maakt niet uit wat Ziggo doet, maar er op 'bouwen' moet je beslist niet doen 😒, daarvoor zijn de Ziggo services en diensten te onbetrouwbaar !
Vandaag 16 nov :
Nu te zien op kanaal 14 / 401, Engeland - Zuid Afrika 🤗
go go go
En nu kijken naar Frankrijk - Nieuw-Zeeland 🙌
Zojuist begonnen, Wales - Australië. Te zien op kanaal 405.
Vanavond wordt Frankrijk - Argentinië gespeeld, maar deze wedstrijd is helaas niet via Ziggo te zien !
Morgen ( zaterdag ) wordt alleen Wales - Zuid-Afrika uitgezonden en zondag beide wedstrijden !
De wedstrijden voor dit weekend :
Wel bijzonder dat Ziggo Sport Totaal blijkbaar niet de de rechten voor deze hele competitie heeft aangekocht. Ik ben eigenlijk benieuwd naar de achterliggende gedachte daarvan.
De provider tak Ziggo staat daar verder buiten Ziggo Sport Totaal is de naam die Liberty Global Content Netherlands B.V gebruikt.
@Garihd schreef:Wel bijzonder dat Ziggo Sport Totaal blijkbaar niet de de rechten voor deze hele competitie heeft aangekocht. Ik ben eigenlijk benieuwd naar de achterliggende gedachte daarvan.
...
Inderdaad.
Maar ook vooral wie beslist welke wedstrijd er wordt aangekocht. Het zou mij namelijk geheel niets verbazen, dat er een manager is die dat bepaald, terwijl hij/zij geheel geen kennis heeft van ( internationaal ) rugby en/of welke voorkeur men hier in Nederland daarvoor heeft. Terwijl deze alleen maar naar de prijs kijkt en geen benul heeft wat een Nederlandse rugby kijker graag zou willen zien.
En dat terwijl ondertussen bijna elke voetbal wedstrijd ( in soms voor mij volledig onbekende competities ) wel te zien is.
Nu op kanaal 405, Ziggo Sport Totaal;
Wales - Zuid-Afrika
💟
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.