De Autumn Nations series zijn weer begonnen, maar volgens mij zijn niet alle wedstrijden bij Ziggo sport te zien.
De wedstrijd van vanmiddag ( Wales - Fuji ) om 14:40 kan ik bij Ziggo niet vinden, maar de wedstrijd daarna ( Schotland - Zuid-Afrika ) om 17:10 wel. Of is b.v. Wales - Fuji ergens anders te zien ? Wie weet meer ?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zat er helemaal klaar voor vandaag: de laatste interessante wedstrijd van de autumn internationals: Schotland tegen australie. Maar het enige wat ik te zien kreeg op kanaal 405 was een tekstpagina en toen begon ineens een uitzending van basketbal. Wat een rotstreek van Ziggo! En dat dan niet eens even ergens melden of zo! wat K-provider op deze manier. Dus via de chat contact opgenomen en wat krijg ik als antwoord terug: dat ik het verkeerd zie in de programmering, want dat er nu basketbal wordt uitgezonden. Maar ik ben toch niet gek? Het staat echt in de tv programmering en de persoon in de chat durft vervolgens ook nog te stellen dat dit soort programmering niet zomaar omgegooid wordt terwijl in deze thread aan het begin wat anders staat. ik ben nu aan het wachten op een oplossing van hun kant, maar ik heb er niet echt vertrouwen in ... Ik meld me weer als ze met een oplossing komen. OP zijn minst moeten ze mensen informeren over een plotselinge wijziging in de programmering.
En laat van je horen als het hier mee eens bent, ik krijg nu het idee dat ze rugby niet echt prioriteit geven. MIsschien moeten we maar eens een nieuw draadje starten voor alle rugby fan op dit forum.
Vandaag 2 rugby wedstrijden .....
Maar de eerste rugby wedstrijd is wel een heel vreemd soort rugby 😠 👿
Nu maar hopen dat de 2de wedstrijd wel uitgezonden wordt !
Maar het is en blijft Ziggo, waarbij Ziggo zelfs haar eigen programma's niet goed in de EPG kan zetten. Eigenlijk te triest voor woorden !
Hé hoi, helaas is er vanwege technische redenen besloten om rugby te verplaatsen naar het streamingskanaal Ziggo Sport 10. Logisch dat je hier de balen van hebt. Sorry dat dit zo slecht staat aangegeven!
Echt superfrustrerend! ik heb net een zeer vruchteloze discussie hierover gevoerd via de chat met een klantenservice medewerker. Ze weten echt niet waar ze mee bezig zijn. Ik ga proberen ergens een klacht in te dienen of zo. het laatste antwoord wat ik kreeg was:
"Ik heb geen oplossing voor je, anders had ik die aangeboden. Je kan online via een VPN of websites uit groot Brittannië de wedstrijd live bekijken of via de Peacock streamingsdienst.
Ik snap dat je dit niet leuk vind, maar we kunnen er niets aan veranderen. Ik kan niets anders verklaren dan wat er in de planning staat. Als er iets gewijzigd is zonder dat dit word doorgegeven zal er hopelijk vast wel een reden voor zijn.
Nogmaals, ik zie geen wijziging. Ik zie dat basketbal al dagen lang in de planning staat."
Terwijl ik dus iets heel anders in de planning zie staan.
en dan deze reactie van hun:
Ik kan helaas niets met je klacht doen, omdat we hier geen zenders hanteren of kanalen bewerken. Er zit hier geen studio of uitzendcentrale, maar je kan altijd je klacht op de community plaatsen of met de geschillencommissie in zee gaan
weet iemand hier een betere manier om legaal rugby union wedstrijden te streamen in Nederland?
en waar vind ik ziggo sport 10 nou weer? en waarom weet jullie klantenservice dit niet?
Bij mijn abonnement zit ziggo sport totaal maar ik vind daar geen ziggo sport 10.
Hoi welmoed, graag een bericht over hoe ik dan ziggo sport 10 kan kijken
Het is me eindelijk gelukt maar kan ik deze dan ook opnemen? En ik heb door dit gedoe nu al de helft van de wedstrijd gemist
En ik kan de wedstrijd ook alleen via mijn browser bekijken niet via de ziggo go app
Ik trouwens op dat kanaal al het commentaar dubbel, enig idee hoe dat kan?
oh ik zie het al, ik heb 3 windows open staan :).
Ik hoop echt dat ziggo de sixnations niet op dit kanaal gaat streamen want dan is het echt einde oefening voor mij met ziggo. En ik hoop dat jullie het fatsoen hebben om dat fatsoenlijk te communiceren.
@Welmoed
Dat is tenminste wat, maar als ik op je link klik, dan krijg ik het onderstaande scherm en dat is ( voor mij ) toch iets verwarrend. Want ben ik nu wel of niet ingelogd ?
Via de knop "Mijn Ziggo Sport Totaal" kom ik bij onderstaand scherm, maar waardoor e.e.a. nog verwarrender wordt.
Overigens heb ik wel Ziggo Sport Totaal.
Maar kan ik die extra 7 t/m 10 kanalen nergens vinden !
Nu op kanaal 405, Engeland - Japan ❤️
Alvast in mijn agenda gezet;
Six Nations Championship 2025
vrijdag 31 januari 2025 – zaterdag 15 maart 2025
🙌
Nu op kanaal 405, Ierland - Australië 🤗
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.