@Pita4ISP schreef: “Ik ben het in grote lijnen met je eens dat de voorwaarden gesteld in de algemene voorwaarden duidelijk lijken te zijn. en juist daarmee worden ze discutabel. “
Juist niet discutabel, omdat een TV en internetverbinding en zeker een wifi verbinding, heel erg afhankelijk is van je eigen kabels en wijze van aansluiten en verbinden en met wifi nog eens met heel veel verschillende apparaten te maken hebt die wifiverbinding maken met allerlei verschillende hardware en systeemsoftware en jij zelf en/of buren je wifi ook nog overhoop kunnen gooien door allerlei instellingen en kanalen waar de wifi op uitzend, zal er geen één provider de garantie geven dat er niets uitvalt of geen korte onderbrekingen in de compensatieregeling opnemen.
Als er een korte onderbreking is, zoek dan maar eens uit wie de schuldige is, de gebruiker of de leverancier.
Het is om nog een andere reden niet discutabel, want je bent akkoord gegaan met de voorwaarden toen je een abonnement nam en achteraf over de overeengekomen voorwaarden gaan discussiëren is dus niet aan de orde of je moet juridische argumenten hebben dat de voorwaarden niet voldoen aan de wet, dan heb je mogelijkheden, maar dat is hier niet aan de orde.
Wil je meer en snellere service en zekerheidsgarantie over een bepaalde verbinding, moet je niet bij een consumenten abonnement zijn, maar dan is een professioneel / zakelijk abonnement meer iets voor je, je betaald een stuk meer en dan krijg je ook een stuk meer volgens de voorwaarden, zoals veel snellere service binnen paar uur en verbindingszekerheid met een internetverbinding backup via mobiele telefonie als de vaste lijn uitvalt met een snellere en hogere compensatie als de overeenkomst niet gehaald wordt.