@Pita4ISP “Maar wat dan in aanmerking komt voor een vergoeding ( zoals en partial service ) kon ik niet vinden of opmaken uit de tekst.”
“Hoewel er een definitie is geplaatst, is er op geen manier te bepalen hoe die definitie te verifiëren.”
Dat staat er ook niets over “partial dervice” dus is daar geen compensatie voor, er staat heel duidelijk “voor meer dan twaalf uren is onderbroken”.
Ik zal het vertalen voor je: alles korter dan 12 uur onderbroken komt volgens de voorwaarden niet in aanmerking, dus tussen 1 minuut en 11 uur en 59 minuten geen TV of geen internet = geen standaard compensatie.
(Dat wil niet zeggen als dit een langere periode en aantoonbaar herhaaldelijk voor blijft doen, dat er niet vanuit coulance een compensatie voorkomt.)
5. Als een Dienst door een storing in het Netwerk voor meer dan twaalf uren is onderbroken en de Klant woonachtig of gevestigd is in het gebied waar de storing zich voordoet, kan de Klant aanspraak maken op een storingsvergoeding. Deze storingsvergoeding bedraagt 1/30e deel van het maandelijkse abonnementsbedrag dat de Klant dient te betalen, per 24 uur dat de storing voortduurt. De Klant meldt de storing binnen 6 maanden aan Ziggo om in aanmerking te komen voor een vergoeding. In afwijking op lid 2 en 3 van dit artikel, geldt dat de Klant alleen dan geen aanspraak kan maken op een vergoeding, als sprake is van een storing in het Netwerk die is veroorzaakt door een overstroming, terroristische aanslag of oorlog.