Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
@Visser_ In off topic kan je gewoon een topic maken over goede voornemens
Tja , genieten van mijn nieuwe vette desktop computer, WOW spelen.
Tja veel fietsen op mijn Kalkhoff.
Tja druk zijn met de VVE en de aannemer aansprakelijk stellen.
Tja en ik ga zien wat 2023 me brengt 😉
Bedoelde je dit 🙂
@Ronihd Ja oa
@Template schreef:Heb je nog plannen voor 2023....
Ik ben van plan minder te 'moeten', dus die planning laat ik voorlopig nog blanco 😉.
Minder op fora's rondhangen, lekker lang op vakantie gaan, niet te veel werken, zal wel niet lukken, en genieten.
Op de 7e dag van 2023 gezond 68 worden en genieten van het leven en leuke dingen doen samen met mijn echtgenote die sinds kort ook gepensioneerd is.
drie keer minimaal op vakantie.
Italy
ireland
Engeland.
en verder proberen gezond te blijven.
Ik wil ook wel graag weer een keer op vakantie.Dit jaar helaas door omstandigheden was die helaas wel grotendeels verpest, maar er zijn mensen die sowieso niet op vakantie gaan dus ik mag niet klagen😉
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de goede voornemens van iedereen, is het goed als ik daar een topic over maak?
in het off topic zou jij die vraag rustig kunnen stellen @Visser_
@Visser_ In off topic kan je gewoon een topic maken over goede voornemens
Yes, ga ik dat doen!
Was meer dat ik twijfelde omdat het misschien te veel op @Template 's topic lijkt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...