Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Planning 2022

Wat is iedereen van plan dit jaar? Wat hoop je dat er gebeurt. 

10 Reacties 10
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7511Likes

Leuk topic,

 

Mijn Planning is rond maart weer te lopen, ben 3 november 2020 geopereerd aan me enkel en 24 december is me gips verwijderd en heb ik soort van Ski Schoen, een Walker waarmee ik voorzichtig me enkel moet belasten en dan trainen, loop al 2 maanden achter wegens black outs en stuiteren op mijn enkel. Voor de rest hoop ik op een mooi jaar en dat we weer lekker buiten kunnen zijn, hobby fotografie kan oppakken in me scootmobiel en alles van Garfield in me vernieuwde database kan verwerken. En hoop dat gezondheid eens goede kant op gaat. Dat is mijn planning voor dit jaar 😊

 

Ziggo Planning weet ik niks van, dat is aan de afdeling Communiceren 😁

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Ik maak nooit echte planningen meer, omdat deze vaak in de soep lopen. Maar ik hoop dat men dit jaar gaat beseffen dat vredig naast elkaar leven zonder ruzies en oorlogen een stuk leuker en beter is. En ik hoop dat alle ziektes en andere ellende eindelijk eens verdwijnen. Een illusie, maar hoop mag je houden... 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3338Likes

Wat leuk dat je dit topic maakt @Template 🙂 

Ik ben ga ervoor om iedereen hier nog beter te leren kennen en te zorgen voor een relaxte sfeer. Wat betreft privé, we gaan verbouwen, een nieuwe badkamer! Dus dat is super spannend en heb ik ook veel zin in. En jij? 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik hoop dat alle tv zenders gaan uitzenden in minimaal HD en nogliever 4K UHD.

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Ha @Mariska , dat heb je van mij he, die badkamer... 😁 Hier gaat ook de schop erin. Ben zelf al met het e.e.a. bezig en een ander deel word gedaan. Maar hier is het eigenlijk een douche waarbij de leidingen nog over de muur lopen. Dat kan echt niet meer. Ben alleen nogal geschrokken van de prijzen, dus doe toch maar wat zelf. In mijn vorige huis alles destijds nog gedaan en de badkamer in een slaapkamer gemaakt, maar dat trek ik niet meer. Maar toen was ik ook nog een stuk jonger en gezonder. 

Maar wel leuk dat jullie ook aan de slag gaan. Een goed voornemen. Word alleen wel even flink overwerken voor je denk ik... 😉

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

"Ik hoop dat alle tv zenders gaan uitzenden in minimaal HD en nogliever 4K UHD".

Hou deze wens nog een jaar of 5 vast @KBX458 😁

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Dat deed ik al 5 jaar voor mijn gevoel Willem. Er kan nog wel een jaartje wachten bij. Maar nog 5, is teveel 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3338Likes

Knap dat je alsnog zelf een deel oppakt @Willem-A1! Wij doen veel van het sloopwerk ook zelf maar de rest laten we doen, ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat. 😄 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7511Likes

@KBX458  schreef:

Ik hoop dat alle tv zenders gaan uitzenden in minimaal HD en nogliever 4K UHD.


Ze kunnen beter meteen 8K doen, tegen de tijd dat 4K wordt uitgezonden is 12K al te koop 😂

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Ik hoop dat Ziggo volledig overstapt op FTTH zoals de zusjes in Engeland en België gaan doen. (Virgin en Telenet)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic