Koop je nog films en series (inclusief documentaires etc) op Blu-ray of 4K Blu-ray?
Zo ja hoe doe je dat als favoriete manier? Webshops, E-Bay etc of toch nog in winkels of beurzen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dus iedereen gebruikt alleen nog maar streaming
De laatste keer dat ik een dvd, cd of blu-ray heb gekocht ligt inderdaad al weer ver achter ons.
Ik heb een stapel cd's en dvd's waar ik ook niets meer mee doe. Het ligt maar stoffig te worden.
@Template misschien ontbreekt de behoefte om dit met jou te delen. 🙂
Ik koop regelmatig een blu-ray via het internet, om de film aan de verzameling toe te voegen. Maar dan niet zo'n ding voor een tientje, maar een fatsoenlijke uitgave.
Films zoals de Matrix, Mad Max, Avatar en Dune, om maar een paar bekende te noemen.
Natuurlijk zijn die allemaal wel ergens te streamen en/of te downloaden, maar veel mooier via de blu-ray speler. Vaak is het een combinatie van de genoemde opties, waarbij ( om de zoveel tijd ) toch de blu-ray weer een keer tevoorschijn wordt gehaald, om optimaal te genieten van beeld en geluid ( LG OLED en Yamaha 5.1 surround ).
Een aantal jaar geleden een flinke collectie Blurays van de hand gedaan. Soms heb ik er nog wel eens spijt van. Dat weerhoudt me er niet van om af en toe een nieuw schijfje te kopen. Films als 'The Joker' en 'Saving Private Ryan' wil ik toch wel graag fysiek in huis hebben.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.