Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Meterkast staat open op de Valkenburgerweg te Nuth tussen nummer 5 en 9 (postcode 6361EA)
Ik kan geen mogelijkheid vinden om dit elders te melden, vandaar deze melding hier 🙂
Misschien verstandig er een monteur even na te laten kijken.
Met vriendelijke groet,
Leo de Visser
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Leodev,
Welkom op de Community en bedankt voor deze melding. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat aansluitkasten open staan.
Ik heb deze melding doorgezet naar netwerkmonteurs. Zij gaan de deur zo snel mogelijk weer monteren, wordt vervolgd!
Dag Erik,
Monteur heeft zojuist de aansluitkast weer gesloten!
Probleem opgelost en eventuele storing vermeden 🙂
Bedankt voor je snelle actie.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar het probleem te kijken en om het op de juiste afdeling weg te leggen.
Bedankt Bert, als hij een sleuteltje meeneemt kan de deur zo weer gemonteerd worden!
Ik bedoel hier op het forum langskomt 🙂
Goedemorgen @Leodev,
Welkom op de Community en bedankt voor deze melding. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat aansluitkasten open staan.
Ik heb deze melding doorgezet naar netwerkmonteurs. Zij gaan de deur zo snel mogelijk weer monteren, wordt vervolgd!
Sorry Bert, had ik even niet begrepen 🙂
Dag Erik,
Monteur heeft zojuist de aansluitkast weer gesloten!
Probleem opgelost en eventuele storing vermeden 🙂
Bedankt voor je snelle actie.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...