stein4

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Open verdeelkast

Heb jij ook een openstaande wijkkast gespot? Laat het ons dan hier weten!

Hallo,

 

Op de hoek van Kastanjeplein-Kastanjeweg, 1092LC A'dam staat de verdeelkast al jaren open. Vandaag is de deur eruit gevallen en het regent naar binnen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5785Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @stein4

 

Allereerst welkom op de Ziggo Community 🙂 Super dat je voor deze melding bij ons bent terecht gekomen.

We willen je enorm bedanken voor het melden van de openstaande wijkkast. We hebben gelijk de actie uitgezet richting de netwerkmonteurs in de regio om dit te herstellen. 

Mocht je weer zoiets tegen komen, aarzel niet en laat het ons weten.

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zij zetten het door naar de juiste afdeling.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Ik meld het even bij hun.

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Een kast die al jaren open staat? Dat dit dan nooit eerder is gemeld... En dat alles dan nog heel is... 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Bert en ik hebben vrijwel gelijk deze gemeld bij het mod team.

Ziet er niet na uit @Willem-A1 dat de kast al jaren open staat 😉 

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

"Op de hoek van Kastanjeplein-Kastanjeweg, 1092LC A'dam staat de verdeelkast al jaren open".

.....

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

ja gelezen maar als ik de foto zie dan ziet dat er niet na uit , dat bedoelde ik

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5785Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @stein4

 

Allereerst welkom op de Ziggo Community 🙂 Super dat je voor deze melding bij ons bent terecht gekomen.

We willen je enorm bedanken voor het melden van de openstaande wijkkast. We hebben gelijk de actie uitgezet richting de netwerkmonteurs in de regio om dit te herstellen. 

Mocht je weer zoiets tegen komen, aarzel niet en laat het ons weten.

 

Uitgelicht topic