Davidgar

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Olav Mol....

Heeft iemand enig idee waarom Olav Mol nog steeds voor commentator mag spelen bij de F1 op Ziggo?  Ervaar Olav, waarschijnlijk lieve man in het echte leven, als een pratende en pratende en pratende commentator, die door een combinatie van praten en praten en praten en enige zelfingenomenheid, hoort zichzelf ook heel graag praten en praten en praten eigenlijk alles mist en / of verkeerd interpreteerd wat er op het circuit heeft plaatsgevonden. Nee, MAx reed niet op geel maar op rood, ging niet over het achterste van zijn tong laten zien maar over bandenkeuze in de race. Nee Perez zit niet in Q1, verkeerde keuzes van team / hem, heeft niets met keuze van Ferrari te maken. etc etc etc. Dit is nu al jaren aand e gang, de onzin die hijh verkoopt, waarom?

4 Reacties 4
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Tja goede vraag........maar ik denk dat je hier verkeerd zit met deze vraag 😉 op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

Edwin010

Level 6
  • 133Posts
  • 2Oplossingen
  • 33Likes

Klopt. Maar die foutjes neem ik voor lief. Het is een presentator met passie voor de F1 en een ons kent ons gevoel. Zie dat maar te vervangen. Dan liever Coronel uit het F1 cafe. Betwetertje en haantje de voorste.

Alfons Verbiest

Level 9
  • 265Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes

Ik hoop dat Olav nog lang het commentaar doet. Ik mag hem graag horen. Ik vind Ronald van Dam en Rick Winkelman pas echt irritante praters. Die praten veel te veel. Maar smaken verschillen nu eenmaal.

Richard G.

Level 16
  • 1688Posts
  • 84Oplossingen
  • 857Likes

We zijn menselijk en iedereen maakt wel eens wat fouten. Er gebeurt zo enorm veel tijdens zo'n race en hij moet dat allemaal op schermpjes bij houden en tegelijkertijd naar de microfoon luisteren wat coureurs zeggen.

Ik heb al eens andere commentators gehoord, dat zal dan wel die van Dam en Winkelman geweest zijn maar dan is Olav een verademing. Ben het daarom met voorgaande schrijvers eens.

 

Er zijn inderdaad ook behoorlijk wat mensen die Olav niet deskundig of goed genoeg vinden, dat mag, smaken verschillen. Maar ik denk dat hij pas vervangen zal worden zo gauw een meerderheid hem niet meer zou willen horen. En dat zal volgens mij (mede door zijn passie en globale kennis) niet snel gebeuren.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic