EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Nu eens iets positiefs

We lezen vaak negatieve berichten over Ziggo en dat mensen niet tevreden zijn.
Maar laten we eens iets leuks en positiefs melden.

1- Ziggo zet in op online radio
Ziggo gaat gebruikers van de eigen bruikleendecoders Mediabox Next en Mediabox XL de mogelijkheid bieden om online naar radio te luisteren.

2- Ziggo maakt overstappen makkelijker
Klanten van grote internetaanbieders als Ziggo, KPN en T-Mobile kunnen door afspraken makkelijker naar een andere aanbieder overstappen.

3- Ziggo breidt aanbod digitaal basispakket uit
In het kader van de speciale programmering omtrent de jaarlijkse Big Cat Month zet Ziggo in februari de zender National Geographic Wild voor alle klanten open. 

4- Ziggo breidt Movies & Series verder uit
Kabelbedrijf Ziggo breidt in de komende weken het video on demand-aanbod binnen Ziggo Movies & Series met enkele aansprekende series uit.


Mooie berichten toch? 
Leek mij toch mooi om ook eens positieve dingen te plaatsen  ​​​​​​​

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy
Topicstarter
Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Bedankt dat iedereen zo positief heeft gereageerd op mijn topic. Fijn weekend!

Bekijk in context

10 Reacties 10
The Fons

Level 10
  • 391Posts
  • 15Oplossingen
  • 359Likes

Ik kan daar diverse issues tegenover zetten die niet zo positief zijn.

Waar al maanden helemaal niets mee gedaan wordt.

Fijn dat er toch nog "iets positiefs" te vinden is....daar zal je waarschijnlijk lang naar gezocht hebben..…

We gaan maar weer verder slapen in de hoop dat er op korte termijn een update komt waar mensen al maanden op wachten die hun problemen op zouden moeten lossen.....

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

“Ik kan daar diverse issues tegenover zetten die niet zo positief zijn.”

Er zijn heel veel topics waar je de mogelijkheid hebt om je ervaring over die diverse issues te laten weten, laten we het hier on-topic houden.

EnergieBoy
Topicstarter
Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Be rt wrote:

“Ik kan daar diverse issues tegenover zetten die niet zo positief zijn.”

Er zijn heel veel topics waar je de mogelijkheid hebt om je ervaring over die diverse issues te laten weten, laten we het hier on-topic houden.

Mooi gesproken!
Dank je 

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Goed nieuws. Mooi verzameld ook.

Ga zo door.

Bedankt @EnergieBoy 

 

Had dit nieuws echter van Ziggo zelf verwacht via een nieuwsbrief email. Maar dat is off-topic in dit off-topic topic.?

 

The Fons

Level 10
  • 391Posts
  • 15Oplossingen
  • 359Likes
EnergieBoy wrote:
Be rt wrote:

“Ik kan daar diverse issues tegenover zetten die niet zo positief zijn.”

Er zijn heel veel topics waar je de mogelijkheid hebt om je ervaring over die diverse issues te laten weten, laten we het hier on-topic houden.

Mooi gesproken!
Dank je 

Graag gedaan.

EnergieBoy
Topicstarter
Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Ik had het tegen @Be rt 
en niet tegen jou @The Fons 

Wel goed lezen aub! ?

The Fons

Level 10
  • 391Posts
  • 15Oplossingen
  • 359Likes

Ik ook.

Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes

Ah TotaalTV, de website die alles wat Ziggo doet in een goed daglicht probeert te zetten. 

Punt 1: Prima zet van Ziggo.
Punt 2: TotaalTV doet alsof dit uit de hoge hoed van Ziggo komt (kijk Ziggo eens goed zijn) terwijl dit alleen tot stand is gekomen door druk van de regering.
Punt 3: Ziggo had altijd al een zender van de maand, niets nieuws onder de zon.
Punt 4: Uitbreiden? Er verdwijnen nog altijd net zoveel films en series als dat erbij komen. Weer een compleet subjectief TotaalTV bericht.

EnergieBoy
Topicstarter
Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Oh jongen toch @Conforto 
Wat lekker negatief toch weer. Maar ja, als je zo wilt denken, prima. Maar je moet sommige dingen wel goed lezen! En iets wat ik hier laat weten hoeft ook niet nieuw te zijn, maar is een aandachtspuntje. En voor mij een positief aandachtspunt. 

Punt 1: Fijn dat dit goed is (geen opmerking?)
Punt 2: Even heel goed lezen, totaaltv zegt dit helemaal niet op die manier.  Ze melden zelfs: onder druk van de staatssecretaris van Economische Zaken Mona Keijzer. Dus helemaal geen hoge hoed van Ziggo! 
Punt 3: Daar gaat het toch niet om. Ik breng onder de aandacht wat er dan nu komt. Beetje positief denken mag ook wel hoor.

Punt 4: zeker geen Netflix? 
Daar verdwijnen ook films en series na een bepaalde tijd. Dat is een hele normale gang van zaken! Als je niet begrijpt hoe zo’n streaming dienst werkt, moet je ook geen commentaar geven. Eerst in verdiepen, wel zo handig. 


Nou, ik hoop dat alle andere Community leden het wel kunnen waarderen. Fijn weekend allemaal!

EnergieBoy
Topicstarter
Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Bedankt dat iedereen zo positief heeft gereageerd op mijn topic. Fijn weekend!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic