Willem-A
Level 1

Nog een Humax IHDR-5200c kopen? Wees er dan snel bij. Productie is gestopt.

Beste lezers,

nadat de Humax IHDR-5400c uit productie is genomen, is dat sinds een tijdje ook het geval met de 5200c. Wil je dus nog een 5200c kopen of vervangen, wacht daar dan niet te lang mee. Gebruikt zullen deze PVR's nog wel worden aangeboden, maar als er meer vraag naar komt, zal ook dat anders gaan lopen. Er is nog niets bekend over een mogelijke opvolger.

De 5300c blijft nog in productie en dat geld uiteraard ook voor de nog nieuwe 5500c/5550c.

Mvg. Willem
e-mail meldingen
Aan Uit
6 Reacties 6
PJM v.d. Vooren
Level 9
Bij Electro World is de 5200 al niet meer leverbaar.

Piet.
0 Kudos
HaroldFrl
Level 11
Mooi apparaat die 5200!
Willem-A
Level 1
Topicstarter
PJM van der Vooren wrote:
Bij Electro World is de 5200 al niet meer leverbaar.

Piet.

Humax heeft deze nog een tijdje aangeboden samen met de Humax TV+H3, maar is er zelf al helemaal doorheen. De voorraad hangt dus af van wat men nog in de winkels heeft staan. Deze kan dan dus ook samen met de H3 te koop zijn, maar ook los als men deze nog heeft staan.

Voor mij is het met het verdwijnen van de 5050c, de 5100c, 5400c, en nu de 5200c welke er toch alweer een tijd is, toch een beetje het gevoel van het einde van een tijdperk. Zat er ook veelal vanaf het begin in en vind het best zonde.
0 Kudos
Willem-A
Level 1
Topicstarter
HaroldFrl wrote:
Mooi apparaat die 5200!

Zeker. Heeft absoluut ook zijn minpuntjes en heeft ook wat issues gekend, welke vaak door updates zijn verholpen, maar ik denk dat veel mensen, welke dit model hebben staan, en dat zijn er zeer veel, toch ook zeer tevreden zijn over het apparaat. Maar aan alles komt een einde... :neutral_face:
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Helemaal geen recorders meer bij Humax? What's Next?
0 Kudos
Willem-A
Level 1
Topicstarter
Be rt wrote:
Helemaal geen recorders meer bij Humax? What's Next?

Nee.... erg vind ik. Nu lopen deze nog wel even door, want veel mensen hebben ze nog, maar verder is het bijna afgelopen. Alleen de 5300c en 5500c/ 5550c dus nog. En nog geen zicht op opvolgers of vervangers. Ik raak dus ook overbodig straks. Ga ik me maar richten op Hisense waar Humax/Quantis het druk mee heeft...
0 Kudos