BvanWijk

Level 13
  • 841Posts
  • 10Oplossingen
  • 101Likes

Netwerk van de toekomst

Ik ben benieuwd of er al iets meer bekend is over het 'Netwerk van de toekomst' Wat Ziggo en Vodafone hier in gaan doen en wat dat gaat beteken wbt de dekking van Vodafone. Want die loopt nu wel achter met bijvoorbeeld T-Mobile en KPN.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi BvanWijk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

www.vodafone.nl/non-stopWat een leuke vraag en wie weet kan je het antwoord vinden op de url die hier boven staat. Daarnaast kan ik je zeggen dat Vodafone druk bezig gaat met 5G (testen nu in Maastricht, als ik me niet vergis) en Ziggo is ook deuk bezig met oa de Next box en het verbeteren van de Ziggo Go app.

Daarnaast kan je natuurlijk Vodafone en Ziggo combineren en dat geeft ook een geweldig voordeel. Zie voor meer info: www.vodafone.nl/non-stop

Bij combinatie tussen Vodafone en Ziggo krijg je bij Vodafone 5 euro korting of 2,50 euro korting op je abonnement (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019). Daarnaast krijg je ook nog eens dubbel data, wat ook lekker is.

Bij Ziggo krijg je dan:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd


Dus als het om de combinatie gaat dan is dit wel lekker. Op de url, die de DrGonzo heeft geplaatst kan je alle toekomst info lezen.

En geloof me, over het algemeen doet elke provider z’n best om iedereen te vriend te worden. Maar het is altijd even kijken welke provider het best bij je past en/of het beste bereik heeft in je buurt.

Succes!

Bekijk in context

6 Reacties 6
DrGonzo

Level 6
  • 238Posts
  • 12Oplossingen
  • 44Likes
Je kan alle info en updates op de site van VodafoneZiggo vinden

https://www.vodafoneziggo.nl/netwerk/
BvanWijk
Topicstarter
Level 13
  • 841Posts
  • 10Oplossingen
  • 101Likes
Dat heb ik allemaal al gelezen maar misschien dat er ondertussen al meer bekend was
DrGonzo

Level 6
  • 238Posts
  • 12Oplossingen
  • 44Likes
Ah, ok! Ik denk niet dat de mods meer kunnen aangeven dan er daar bekend wordt gemaakt maar wie weet! Zo te zien kun je op die pagina wel je mailadres invullen voor updates
BvanWijk
Topicstarter
Level 13
  • 841Posts
  • 10Oplossingen
  • 101Likes
Ja dat had ik ook gezien. Bedankt voor de tip DrGonzo
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi BvanWijk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

www.vodafone.nl/non-stopWat een leuke vraag en wie weet kan je het antwoord vinden op de url die hier boven staat. Daarnaast kan ik je zeggen dat Vodafone druk bezig gaat met 5G (testen nu in Maastricht, als ik me niet vergis) en Ziggo is ook deuk bezig met oa de Next box en het verbeteren van de Ziggo Go app.

Daarnaast kan je natuurlijk Vodafone en Ziggo combineren en dat geeft ook een geweldig voordeel. Zie voor meer info: www.vodafone.nl/non-stop

Bij combinatie tussen Vodafone en Ziggo krijg je bij Vodafone 5 euro korting of 2,50 euro korting op je abonnement (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019). Daarnaast krijg je ook nog eens dubbel data, wat ook lekker is.

Bij Ziggo krijg je dan:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd


Dus als het om de combinatie gaat dan is dit wel lekker. Op de url, die de DrGonzo heeft geplaatst kan je alle toekomst info lezen.

En geloof me, over het algemeen doet elke provider z’n best om iedereen te vriend te worden. Maar het is altijd even kijken welke provider het best bij je past en/of het beste bereik heeft in je buurt.

Succes!
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
DrGonzo wrote:
Ah, ok! Ik denk niet dat de mods meer kunnen aangeven dan er daar bekend wordt gemaakt maar wie weet! Zo te zien kun je op die pagina wel je mailadres invullen voor updates

Dat klopt. Toekomstige projecten, die de moderatoren weten, zullen ze niet communiceren. Pas op het moment als het echt naar buiten mag komen. En dingen die ze ook nog niet weten, kunnen ze niet melden ??

En vaak komt het ook nog eens voor dat er dingen zomaar aangepast worden en dat de mensen het binnen het bedrijf ook pas dezelfde dag of misschien iets eerder iets krijgen te horen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic