Tasja
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Melding openstaande wijkkast

Hallo,

In onze straat staat een kast die van Ziggo is waar kabels etc lopen (netwerk/kabelbeheer) en deze staat open.

Bellen kan ik niet want ik kan geen 0900 bellen en heb geen Ziggo, heb KPN en hun raadden mij aan account m20210909_152600.jpg20210909_152603.jpg20210909_152608.jpgaken en via het forum dit te melden en hopen dat het wordt opgepikt en opgelost met spoed ivm ratten en verzakking (door ratten) van de kast.

Dit is foto van de kast met verzakking en zijaanzicht dat die open is.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8214Posts
  • 675Oplossingen
  • 1761Likes

Goedemiddag @Tasja en een warm welkom op de Community,

Hartelijk dank voor je alertheid en het melden van de openstaande eindversterkerkast! Ik zie inderdaad dat er een interne werkbon is aangemaakt om op locatie de schade aan de kast en kastdeur te herstellen. Laat je onder dit topic weten hoe het afloopt? 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Ankover
Liefhebber
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Beste Tasja,

Ik heb via de chatfunctie dit bericht doorgegeven aan ziggo.

Tasja
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Super dank U wel,  hopelijk werkt het.

Tasja
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Via Twitter contact gehad en lijkt erop dat de persoon die antwoord het volledig snapt en gaat het doorzetten zodat monteur het zo snel mogelijk dicht komt maken nadat er nog wat informatie nodig was die ik niet in het forum kon plaatsen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8214Posts
  • 675Oplossingen
  • 1761Likes

Goedemiddag @Tasja en een warm welkom op de Community,

Hartelijk dank voor je alertheid en het melden van de openstaande eindversterkerkast! Ik zie inderdaad dat er een interne werkbon is aangemaakt om op locatie de schade aan de kast en kastdeur te herstellen. Laat je onder dit topic weten hoe het afloopt? 

Bekijk in context

Tasja
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank @Paul  als ik zie dat het opgelost is laat ik het hier weten, ik geef het 2 weken max voor ik me zorgen ga maken.

Tasja
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gister is er monteur van Ziggo geweest en kast is dichtgemaakt. Case closed.