Verwijderd account
Niet van toepassing

Mediabox Next review

Totaal TV heeft een reclame review op hun site gezet, dat je dit nog een fatsoenlijke review durft te noemen

https://www.totaaltv.nl/tests/compleet-nieuwe-kijkervaring-bij-ziggo/
6 Reacties 6
superaart

Level 14
  • 1016Posts
  • 7Oplossingen
  • 812Likes
Haha idd. Jarco doet er voor de vorm een klein kritiekpuntje in met het geluidssynchronisatie probleem. Verder is dit gewoon een advertentie. Het valt overigens wel op dat totaaltv al weken hint op ziggosport 4K. Zou hij meer weten?
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Oh ja, het is best een leuk artikel om te lezen.
Vooral voor mensen die de box nog niet kennen 😉
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
EnergieBoy wrote:
Oh ja, het is best een leuk artikel om te lezen.
Vooral voor mensen die de box nog niet kennen 😉


Beetje jammer dat ik het gevoel krijg door deze reacties dat er wat negatief gereageerd wordt richting de next.

Uiteraard heb ik het artikel gelezen en ik ben het er helemaal mee eens, heeft hier niet veel zin om alle onderwerpen nogmaals te herhalen 😉

Oke er zitten ook nog min puntjes aan maar als ik in mijn directe omgeving , familie en vrienden die de next hebben hoor is iedereen er erg blij met de next en ik zelf ben er zeer positief over.

Wat is het probleem ? 😉
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Ik ben helemaal niet negatief over de Next box.
In tegendeel! Er zijn nog wel wat dingen die verbeteringen kunnen gebruiken, maar dat is met veel dingen zo. En wat je zegt, mijn familie is er ook super blij mee en hoor niets anders dan positieve verhalen. Dus mij hoor je niet zeuren over de Next.

En met mijn stukje... Ik bedoel dus dat het juist leuk is voor mensen om het artikel te lezen die de box nog niet kennen en daarom over willen stappen. Zou toch geweldig zijn!
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
EnergieBoy wrote:
Ik ben helemaal niet negatief over de Next box.
In tegendeel! Er zijn nog wel wat dingen die verbeteringen kunnen gebruiken, maar dat is met veel dingen zo. En wat je zegt, mijn familie is er ook super blij mee en hoor niets anders dan positieve verhalen. Dus mij hoor je niet zeuren over de Next.

En met mijn stukje... Ik bedoel dus dat het juist leuk is voor mensen om het artikel te lezen die de box nog niet kennen en daarom over willen stappen. Zou toch geweldig zijn!



aha ik heb op de verkeerde post geageerd zie ik nu mijn excuus was wel met een knipoog naar superaart bedoelt 🙂
superaart

Level 14
  • 1016Posts
  • 7Oplossingen
  • 812Likes
Hoho, ik ben best tevreden over de next en zeker in vergelijking met de horizon. Alleen er zitten nog echt wel dingen in die verbeterd moeten worden en daar zie je heel weinig van terug in artikel. Dus ja ik vind het artikel te positief. Maar goed, dat zou kunnen zijn om de relatie met ziggo goed te houden en zodoende veel nieuwtjes als eerste te hebben. Of hij is gewoon echt zeeeeeer tevreden over de next. Dat zou ook kunnen maar dan moet hij dit forum eens lezen over de beeldscherpte.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic