Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Willem-A wrote:
riool
ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, en dat het je een beetje aan fatsoen ontbreekt blijkt ook nu. En nee, het is geen 'soort van' collega. Wij zijn gewoon klanten welke andere andere klanten helpen. Dus we nemen het ook niet zomaar voor iemand op. Dat doe ik echter wel als ik zie dat iemand onheus word bejegend en dat vind ik hier dus het geval.
Je hebt het verhaal al meerdere keren verteld, maar dat verandert voor mij niets aan de zaak. Neem dus het advies van Huizinga ter harte. Het kan nu nog...
riool wrote:
@Huizinga (en alle andere raadgevers) hartelijk bedankt voor jullie onmisbare hulp!
Ik heb het advies van Huizinga opgevolgd en nu werkt de kaart weer perfect! (...)
Iedereen een fijn oud en nieuw toegewenst (...)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.