Klachten- of klantenservice

Zo. Wéér drama bij de klantenservice. 

Mijn wifi vanuit het Ziggo-modem is in de middag en avond bagger. Dat is nu sinds een paar weken, daarvoor werkte het echt perfect.

Probleem gemeld, en iemand heeft een extra SSID ingesteld. Dat is maar door 1 telefoon te vinden, de rest van de apparatuur ziet het niet. Zelfs de buren zien het niet. Dus ook dat maar gemeld. Krijg ik een antwoord dat er iets niet goed is, en dat er aan gewerkt gaat worden. Of ze even mogen bellen. Nou nee, ik geloof het wel en als er aan gewerkt wordt dan wacht ik gewoon af. Weer een antwoord vanuit Ziggo: wanneer de monteur zou kunnen komen. Pardon? Een monteur voor een wifi-probleem? Wat gaat die persoon doen? Prutsen aan het moederbord van het modem? Lijkt me niet. Bovendien is het erg lastig icm mijn werkrooster om een afspraak in te plannen. En die kosten, daar heb ik geen trek in. Bovendien is het probleem al gemeld en hoef ik verder alleen af te wachten.

Volgende mail van Ziggo: 

Goedemiddag,

De reden waarom mijn collega kabels aanbiedt, is omdat jij niet akkoord gaat met de monteursafspraak. Mijn collega probeert met je mee te denken.

Het wordt nu wel een beetje lastig, omdat je met geen enkele oplossing mee wilt werken.

Groet,
Saïda

Volgt u het nog? Ik ook niet. Volgende mail? :

Ik ga hier geen discussie voeren. Als je geholpen wilt worden, dan mag je ons een bericht sturen.

Groet,
Saïda

Nou...ik ben er eigenlijk wel weer klaar mee. Maar is er een mogelijkheid om ergens een klacht over dit soort tegenwerkers neer te leggen? Dit kan gewoon niet. Of ben ik gek, en is het blijkbaar normaal?

xevious
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
2 Reacties 2

@xevious Dit is in de basis een klant helpt klant forum, geen chatkanaal met Ziggo.
Reacties die mogelijk enig licht werpen op een oplossing voor problemen die je ervaart, zijn te verwachten.
Reacties zijn niet alleen bedoeld voor de topic starter, ook om mensen die hier langskomen, en hetzelfde ervaren, op weg te helpen.

Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 39832Reacties
  • 2224Oplossingen
  • 8230Likes

** Voorgaande berichten van meerdere gebruikers verwijderd door moderator (Mark) **
Zie onze huisregels, regel 6 
Wees respectvol naar andere gebruikers en moderators.

Beste xevious, je plaatst een kort en eenzijdig verhaal van jou slechte ervaring met onze Klantenservice op een publiek toegankelijke Community, daar vinden mensen iets van en geven vervolgens een ongenuanceerde reactie. Hier wordt niemand beter van denk ik en het is al helemaal niet bevorderlijk voor de sfeer hier. Laten we dit topic een frisse start geven.

Klachten over medewerkers kun je ook via onze Klantenservice melden, zie onze klachtenprocedure op de website.

Mark Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5147Reacties
  • 585Oplossingen
  • 1860Likes

Uitgelicht topic