Zo. Wéér drama bij de klantenservice.
Mijn wifi vanuit het Ziggo-modem is in de middag en avond bagger. Dat is nu sinds een paar weken, daarvoor werkte het echt perfect.
Probleem gemeld, en iemand heeft een extra SSID ingesteld. Dat is maar door 1 telefoon te vinden, de rest van de apparatuur ziet het niet. Zelfs de buren zien het niet. Dus ook dat maar gemeld. Krijg ik een antwoord dat er iets niet goed is, en dat er aan gewerkt gaat worden. Of ze even mogen bellen. Nou nee, ik geloof het wel en als er aan gewerkt wordt dan wacht ik gewoon af. Weer een antwoord vanuit Ziggo: wanneer de monteur zou kunnen komen. Pardon? Een monteur voor een wifi-probleem? Wat gaat die persoon doen? Prutsen aan het moederbord van het modem? Lijkt me niet. Bovendien is het erg lastig icm mijn werkrooster om een afspraak in te plannen. En die kosten, daar heb ik geen trek in. Bovendien is het probleem al gemeld en hoef ik verder alleen af te wachten.
Volgende mail van Ziggo:
Goedemiddag,
De reden waarom mijn collega kabels aanbiedt, is omdat jij niet akkoord gaat met de monteursafspraak. Mijn collega probeert met je mee te denken.
Het wordt nu wel een beetje lastig, omdat je met geen enkele oplossing mee wilt werken.
Groet,
Saïda
Volgt u het nog? Ik ook niet. Volgende mail? :
Ik ga hier geen discussie voeren. Als je geholpen wilt worden, dan mag je ons een bericht sturen.
Groet,
Saïda
Nou...ik ben er eigenlijk wel weer klaar mee. Maar is er een mogelijkheid om ergens een klacht over dit soort tegenwerkers neer te leggen? Dit kan gewoon niet. Of ben ik gek, en is het blijkbaar normaal?