silvyd

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Klacht - geen monteur kunnen aanvragen.

Graag wil ik met jullie mijn ervaring met Ziggo delen. En die is niet goed.

Op de eerste plaats kun je nergens een klacht kwijt. Ongelooflijk hoe je op de website van kastje naar de muur wordt gestuurd. En de chatfunctie werkt van geen meter.

Mijn klacht is dat ik graag een monteur wil laten komen maar moet door een bolwerk heen worstelen om dit geregeld te krijgen. Ik moet eerst allerlei vragen beantwoorden terwijl ik aangeef dat ik er geen verstand van heb. Zelfs aangeboden om de monteur te betalen als hij 2 x moet komen omdat ik het niet begrijp. De vorige keer hebben mijn dochter en ik 1 uur gebeld met de helpdesk en dat leverde ook niets op en uiteindelijk kwam er een monteur.. 

Ik vind dit niet klantgericht. En ondertussen tikt de teller op de telefoon maar door.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
silvyd
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Monica,

 

Dank voor je bericht maar ik heb inmiddels iemand anders gevonden die de televisie gemaakt heeft.

Bekijk in context

9 Reacties 9
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9763Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

een moderator kan de klacht doorzetten

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @silvyd, wat ontzettend naar dat je deze ervaring hebt gehad. Hulp is wat je kan en mag verwachten van de klantenservice, dat het maken van een monteurafspraak zo stroef verloopt is alles behalve de bedoeling. Sorry hiervoor! Ik zou graag even in de gegevens duiken om beter met je mee te kunnen kijken, wil je hiervoor de adresgegevens toevoegen aan je profiel? En zou je ook iets meer willen vertellen over waarvoor de monteur nodig is? Dan kijk ik met je mee en zorgen we ervoor dat de juiste vervolgstappen op korte termijn genomen kunnen worden. 

silvyd
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Monica,

 

Dank voor je bericht maar ik heb inmiddels iemand anders gevonden die de televisie gemaakt heeft.

DvD2

Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Terecht punt wat ik lees. Heb nu zelfde probleem. Wil gewoon klacht kwijt en zorgen dat het probleem is opgelost. Maar na 40 minuten aan lijn en gedoe. Geen oplossing. Als iemand tip heeft hoe een klacht goed te deponeren? Hoor het graag

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@DvD2 , als je hier nu je probleem schetst kunnen we hier met jou naar een oplossing zoeken.

DvD2

Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi hatolex.
zie ander bericht van mij. 

DvD2

Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

er is een openstaand issue met telefonie , oplosdatum staat op 24juli

DvD2

Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oké. Ben benieuwd. 

Uitgelicht topic