Ik wil het team van de Ziggo Community bedanken voor de kerstkaart die ik ontvangen heb en wens een ieder ondanks de tijd waar in we leven mooie kerstdagen toe.
Gooffy
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik sluit me hierbij aan, ook ik wil Ziggo bedanken voor de leuke kerstkaart en wij wensen ook Ziggo hele fijne dagen toe en dank jullie wel.
Ook hier is de arbeidsintensieve kerstkaart, alle geschreven namen, gearriveerd.
Voor iedereen daar🎅 fijne kerstdagen, 🎇een veilige jaarwisseling, en een 💉gezond 2022.
Normaal kom ik niet snel in deze sectie.
Maar inderdaad was die Kerstkaart wel een onverwachte en leuke attentie, waarvoor hartelijk dank.
Van ons ook voor iedereen bij Ziggo hele fijne Kerstdagen gewenst en een veilig en gezond 2022!!
Hierbij sluit ik mij ook aan, ook ik wil het team bedanken voor de leuke kerstkaart en wens jullie hele fijne dagen toe met een veilige jaarwisseling. Op naar een gezond 2022! 😃🥂🎆
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.