JanAssen

Level 10
  • 383Posts
  • 3Oplossingen
  • 97Likes

KPN verwijdert 50Mbit/s-abonnement en verlaagt prijzen andere abo's

26 Reacties 26
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Garihd  Dan is dat dus verkocht. Het stond tijd tekoop maar dat is dan gelukt en ik zie het hier T-Mobile Nederland verkocht aan investeerders in miljardendeal 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Ik heb een aantal berichten verwijderd. Natuurlijk mag je best eens noemen dat je het standpunt van iemand al vaker bent tegengekomen, maar let er wel op dat je hiermee niet het gevoel afgeeft dat diegene niet meer mag reageren. Het wordt er op deze manier niet leuker op en dat is zonde. 

JanAssen
Topicstarter
Level 10
  • 383Posts
  • 3Oplossingen
  • 97Likes

Ik heb alleen internet only het z.g.n. 50/20 pakket voor € 35,- (Wat nu overigens € 40,- kost) Ik denk dat als er een schaap over de dam is er meerdere zullen volgen. Ik vermoed dan ook dat Ziggo op termijn het 50/20 abonnement uit gaat faseren om zo iedereen richting het 100/20 abonnement te pushen. Scheelt toch weer een profiel om te onderhouden en het kan weer een paar euro opleveren. Want als je er eenmaal achter bent zoals ik, dan weet je dat je aan 50/20 eigenlijk genoeg hebt, uitzonderingen daargelaten. Dus wordt 50/20 op termijn te populair dan zal het uiteindelijk verdwijnen imo.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Hoe goed is ons geheugen wie heeft ooit dit bericht vanuit de overheid gelezen het is nu net 2023. Bron

 

Doel bereikt lijkt het.

 

De overheid wil dat alle huishoudens in Nederland per eind 2023 over een snelle internetverbinding kunnen beschikken van tenminste 100 Megabit per seconde (Mbps). En een grote meerderheid van de huishoudens over een internetverbinding van 1 Gigabit per seconde (Gbps). Ook de EU wil dat iedereen in 2025 toegang heeft tot breedband met een snelheid van minimaal 100 Mb per seconde.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Nou gaat imo niet lukken @RoWi. .Vooral buitengebied heeft soms geen coax of glas, alleen ADSL met misschien 7mbps.

Maar het gaat volgens mij meer dat minstens 100mbps leverbaar moet zijn, niet dat lagere abonnementen dan niet meer mogen.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Klopt allemaal.

Toch lijkt het percentage waar die 100 Mb wordt gehaald enkel in Zeeland lager te liggen.

 'Echte' bewoonde buitengebieden heeft Nederland niet. Dat zijn dan hoofdzakelijk boerderijen. 

Voor de dekking is er dit

Kaartje  Delta is behoorlijk op weg, waar KPN stopt gaan zij wel verder buiten de dorpskern 

 

JanAssen
Topicstarter
Level 10
  • 383Posts
  • 3Oplossingen
  • 97Likes

Ondertussen weten we wat de reactie van Ziggo is.

Uitgelicht topic