RKooiman
Level 1

Is het nummer 030-3090159 van Ziggo?

Ben gebeld door 030-3090159 met de mededeling dat ze van Ziggo zijn, klopt dat

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @RKooiman,

Goed dat je dit extra checkt! Ik kan bevestigen dat 030-3090159 inderdaad een nummer is waarmee Ziggo uitbelt.

Bekijk in context

Ga naar reactie
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Pasi
Level 19

Hallo,

WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators af en toe langs komen. U kan ze herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png voor hun naam.

Om u te helpen, hebben de Ziggo mods natuurlijk wel uw Ziggo gegevens nodig. Dus zet ( als u dat nog niet gedaan heeft ), uw postcode en huisnummer in uw forum profiel, hiermee kan een mod uw gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.

Helaas, als ik hier op dit forum naar dat nummer zoek, dan wordt er niets gevonden, behalve uw eigen vraag.

Maar dat is niet abnormaal en eigenlijk meer zoals gewoonlijk. Bedrijven die ( wel ) aan Ziggo gelieerd zijn, bellen vanaf verschillende ( onbekende en anonieme ) nummers.

Misschien kan een Ziggo mod hier wat van zeggen, maar dan is het afwachten of die bevestiging/ontkenning voor u nog op tijd komt.

Wacht u op een Ziggo mod, deze zal één dezer dagen wel langs komen.

0 Kudos
Havanna
Level 17

Na wat zoeken vind ik dat het een derde partij is die Ziggo abonnementen wil verkopen. Men noemt ze zeer irritant. Ik zou dat nummer gewoon blokkeren.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Jacob  van Ziggo schreef:

Goed dat je dit checkt!

Zowel 0202905306 als 0303090159 zijn van Ziggo. Deze zijn dus beide veilig.

Zoeken op 0303090159  https://community.ziggo.nl/t5/forums/searchpage/tab/message?advanced=false&allow_punctuation=false&q... 

0 Kudos
Pasi
Level 19

@Bert  schreef:

@Jacob  van Ziggo schreef:

Goed dat je dit checkt!

Zowel 0202905306 als 0303090159 zijn van Ziggo. Deze zijn dus beide veilig.

Zoeken op 0303090159  https://community.ziggo.nl/t5/forums/searchpage/tab/message?advanced=false&allow_punctuation=false&q... 

Lang leve de Ziggo zoekmachine 😱.

Zoekt men op '0303090159' dan worden er 2 gevonden.

1.png

Zoekt men op '3090159' dan worden er 1 gevonden. 

2.png

Tja, we kunnen op dit forum zoeken. Maar zoals vaker met Ziggo zaken, is het niet wat het lijkt !

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @RKooiman,

Goed dat je dit extra checkt! Ik kan bevestigen dat 030-3090159 inderdaad een nummer is waarmee Ziggo uitbelt.

Ga naar reactie