Ben gebeld door 030-3090159 met de mededeling dat ze van Ziggo zijn, klopt dat
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @RKooiman,
Goed dat je dit extra checkt! Ik kan bevestigen dat 030-3090159 inderdaad een nummer is waarmee Ziggo uitbelt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators af en toe langs komen. U kan ze herkennen aan voor hun naam.
Om u te helpen, hebben de Ziggo mods natuurlijk wel uw Ziggo gegevens nodig. Dus zet ( als u dat nog niet gedaan heeft ), uw postcode en huisnummer in uw forum profiel, hiermee kan een mod uw gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.
Helaas, als ik hier op dit forum naar dat nummer zoek, dan wordt er niets gevonden, behalve uw eigen vraag.
Maar dat is niet abnormaal en eigenlijk meer zoals gewoonlijk. Bedrijven die ( wel ) aan Ziggo gelieerd zijn, bellen vanaf verschillende ( onbekende en anonieme ) nummers.
Misschien kan een Ziggo mod hier wat van zeggen, maar dan is het afwachten of die bevestiging/ontkenning voor u nog op tijd komt.
Wacht u op een Ziggo mod, deze zal één dezer dagen wel langs komen.
Na wat zoeken vind ik dat het een derde partij is die Ziggo abonnementen wil verkopen. Men noemt ze zeer irritant. Ik zou dat nummer gewoon blokkeren.
@Jacob van Ziggo schreef:
Goed dat je dit checkt!
Zowel 0202905306 als 0303090159 zijn van Ziggo. Deze zijn dus beide veilig.
Zoeken op 0303090159 https://community.ziggo.nl/t5/forums/searchpage/tab/message?advanced=false&allow_punctuation=false&q...
@Bert schreef:
@Jacob van Ziggo schreef:Goed dat je dit checkt!
Zowel 0202905306 als 0303090159 zijn van Ziggo. Deze zijn dus beide veilig.
Zoeken op 0303090159 https://community.ziggo.nl/t5/forums/searchpage/tab/message?advanced=false&allow_punctuation=false&q...
Lang leve de Ziggo zoekmachine 😱.
Zoekt men op '0303090159' dan worden er 2 gevonden.
Zoekt men op '3090159' dan worden er 1 gevonden.
Tja, we kunnen op dit forum zoeken. Maar zoals vaker met Ziggo zaken, is het niet wat het lijkt !
Hi @RKooiman,
Goed dat je dit extra checkt! Ik kan bevestigen dat 030-3090159 inderdaad een nummer is waarmee Ziggo uitbelt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.