Ben gebeld door dit nummer, door Ziggo of ik nog tevreden was. Ter verificatie van mijn identiteit moest ik even mijn postcode en huisnummer doorgeven. Kreeg wel melding dat het telefoontje waarschijnlijk spam was. Ik vroeg derhalve of de beste man mij kon zeggen wat mijn postcode en huisnummer volgens zijn gegevens was want dan kan ik dat bevestigen of niet. 'Maar zo gaat dat niet.'
Heb opgehangen.
Vraag me af of dit nummer inderdaad van Ziggo is. (En tevreden ben ik inderdaad niet zo, wat ik had aangegeven in een enquête die ik vorige week heb ingevuld. Aangezien er doorgaans wel wordt gehaald, maar nooit gebracht, kan ik me toch niet indenken dat ziggo me werkelijk een fijner aanbod wil doen. -Ervaring bepaalt mijn verwachting, helaas.-)
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Rijn ik snap dat je er inderdaad scherp op bent, zo werkt het helaas tegenwoordig.
Voor nummer 0435690202 kan ik bevestigen dat wij die inderdaad gebruiken.
Sorry voor de verwarring.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zie dit topic. Het laatste cijfer verschilt, maar antwoord lijkt mij hetzelfde:
Goed dat je scherp bent en dit zeker wilt weten! Ik kan bevestigen dat 0435690200 een nummer van Ziggo is waarmee wij of één van onze partners uitbellen.
Dat antwoord heb ik ook gevonden, maar of het voor dit nummer ook geldt?
@Rijn ik snap dat je er inderdaad scherp op bent, zo werkt het helaas tegenwoordig.
Voor nummer 0435690202 kan ik bevestigen dat wij die inderdaad gebruiken.
Sorry voor de verwarring.
Dank. Dan deblokkeer ik het nummer weer. Poeh poeh.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.