Rijn

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Is een telefoontje van 0435690202 werkelijk van ziggo?

Ben gebeld door dit nummer, door Ziggo of ik nog tevreden was. Ter verificatie van mijn identiteit moest ik even mijn postcode en huisnummer doorgeven. Kreeg wel melding dat het telefoontje waarschijnlijk spam was. Ik vroeg derhalve of de beste man mij kon zeggen wat mijn postcode en huisnummer volgens zijn gegevens was want dan kan ik dat bevestigen of niet. 'Maar zo gaat dat niet.'

Heb opgehangen.

Vraag me af of dit nummer inderdaad van Ziggo is. (En tevreden ben ik inderdaad niet zo, wat ik had aangegeven in een enquête die ik vorige week heb ingevuld. Aangezien er doorgaans wel wordt gehaald, maar nooit gebracht, kan ik me toch niet indenken dat ziggo me werkelijk een fijner aanbod wil doen. -Ervaring bepaalt mijn verwachting, helaas.-)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4648Posts
  • 390Oplossingen
  • 1896Likes

@Rijn ik snap dat je er inderdaad scherp op bent, zo werkt het helaas tegenwoordig.

Voor nummer 0435690202 kan ik bevestigen dat wij die inderdaad gebruiken.

Sorry voor de verwarring. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34814Posts
  • 2564Oplossingen
  • 17517Likes

Zie dit topic. Het laatste cijfer verschilt, maar antwoord lijkt mij hetzelfde:

Goed dat je scherp bent en dit zeker wilt weten! Ik kan bevestigen dat 0435690200 een nummer van Ziggo is waarmee wij of één van onze partners uitbellen.
Rijn
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat antwoord heb ik ook gevonden, maar of het voor dit nummer ook geldt?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4648Posts
  • 390Oplossingen
  • 1896Likes

@Rijn ik snap dat je er inderdaad scherp op bent, zo werkt het helaas tegenwoordig.

Voor nummer 0435690202 kan ik bevestigen dat wij die inderdaad gebruiken.

Sorry voor de verwarring. 

Rijn
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank. Dan deblokkeer ik het nummer weer. Poeh poeh.