** Moderator: bericht aangevuld **
Ik wordt regelmatig keren gebeld door 0768507072
Mijn telefoon zit dit nummer als scam,
Meerdere keren krijg ik een voice mail die stil is
Of ik neem op en het is stil.
Nam 1 keer op, en bellen voor een beoordeling van de service.
Is dit nummer toevallig bekend bij Ziggo?
Ik ga geen persoonlijke informatie doorgeven als mijn telefoon en het internet aangeeft dat dit scam is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @ianm1797,
Goed dat je hier navraag over doet! Ik kan je gerust stellen: 0768507072 is een nummer waar we mee uitbellen voor onder andere tevredenheidsonderzoeken en om je abonnement bij langs te lopen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @ianm1797,
Goed dat je hier navraag over doet! Ik kan je gerust stellen: 0768507072 is een nummer waar we mee uitbellen voor onder andere tevredenheidsonderzoeken en om je abonnement bij langs te lopen.
harstikke bedankt,
ik had namelijk relatief snel opgehangen toen,
maar ik ben momenteel zeer tevreden met het internet van ziggo en zal voorlopig nog klant blijven
Hoi Alex,
misschien helpt dit om deze service te verbeteren:
Als je gebeld wordt door het nummer gaat het wel raar en dacht ik ook meteen aan scam, want je wordt bij een tevredenheids onderzoek gevraagd om je voorletters, toen haakte ik meteen af, waarom wordt daarnaar gevraagd bij een tevredenheidsonderzoek?
Hoe weet ik als ik op een bepaald moment door een voor mij onbekend nummer gebeld wordt zonder vooraankondiging via email of iets dergelijks dat ik echt met Ziggo te maken heeft.
De medewerker werd nadat ik zei dat ik mijn voorletters niet ga geven aan iemand die mij opbeld met een voor mij onbekend nummer erg kortaf. Er volgde wel nog zoiets dat ik de dubbele sneheid internet kon krijgen voor ....
Dus dan lijkt het mij een verkoopbelletje waarvoor Ziggo de voorletters en weet ik wat nogmeer nodig heeft om het contract aan te passen.
De manier waarop het is verlopen was ik niet echt van gescharmeerd.
@Mannie555 Het is zeker niet de bedoeling dat je juist een rare nasmaak van dit telefoontje krijgt. Ik ben dan ook blij dat je jouw ervaring met dit nummer deelt. Zoals hier al is aangegeven kan er vanuit dit nummer worden gebeld om je abonnement bij langs te lopen en of deze nog voldoet aan jouw wensen. Er zal dan altijd om een verificatie worden gevraagd om te bevestigen of er gesproken wordt met de contractant van het abonnement. Op basis van jouw ervaring begrijp ik dat dit veel beter toegelicht had kunnen worden. Ik ga jouw feedback in ieder geval doorzetten ter verbetering.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.