moet de binnen doos bij de rest afval
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @a.verkerk151 .
Ik heb het even voor je nagevraagd en dit is het antwoord dat ik ontvangen heb:
“De doos is volledig van papier. De doos is van regulier gerecycled karton en de binnenkant is van geperst papier pulp.
Meer specificaties zou ik moeten opvragen. Maar als de vraag is of het in de papierbak kan, dan ja dat kan .”
Groetjes!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Tempex (piepschuim) hoort inderdaad bij het restafval.
jan f volgens mij is t net als de eierenrek dus wat zal ik nu doen bij t oudpapier of restafval
@a.verkerk151 Er zijn eierdozen gemaakt van papier, plastic en piepschuim. Op basis van de foto kan ik het materiaal van de binnendoos niet beoordelen.
nou ik heb t in de zak gedaan voor de restafval
groeten
Hey @a.verkerk151 .
Ik heb het even voor je nagevraagd en dit is het antwoord dat ik ontvangen heb:
“De doos is volledig van papier. De doos is van regulier gerecycled karton en de binnenkant is van geperst papier pulp.
Meer specificaties zou ik moeten opvragen. Maar als de vraag is of het in de papierbak kan, dan ja dat kan .”
Groetjes!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.