ongelovelijk

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is QuickNet Solutions echt een partner van Ziggo?

Ik ben denk ik wel 100x gebeld door +31 20 808 31 56

Van quicknet solutions wat een partner van ziggo zou zijn (zie ook hun website). 

ze zijn hondsbrutaal (tot letterlijk schelden aan toe), agressief en blijven maar bellen. Mocht dit echt een partner zijn, ben ik zeer verbaasd en wil ik contact met ziggo hierover. 

Online regent het klachter over hun (bijvoorbeeld op trustpilot). 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1529Posts
  • 234Oplossingen
  • 650Likes

Bedankt voor het aanleveren van deze telefoonnummers, @ongelovelijk .

Quick Net Solutions is inderdaad één van onze partners. Het nummer 0768507070 wordt gebruikt voor particuliere abonnementen. 0508080296 en 0208083156 worden gebruikt door een partner voor zakelijke pakketten.

Wil je in je profiel toevoegen op welk nummer je bent gebeld en de tijdstippen?  Dan zal ik dit signaal intern doorzetten naar de verantwoordelijke afdelingen. Want wanneer een extern bedrijf voor ons klanten werft, dan moet dit wel op een klantvriendelijke manier gedaan worden. Ze zijn namelijk ons visitekaartje. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
puppie

Level 17
  • 2994Posts
  • 76Oplossingen
  • 1208Likes

nummer blokkeren....geen last meer.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78695Posts
  • 5317Oplossingen
  • 23502Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten ten aanzien van Quicknet Solutions.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met je telefoonnummer in Persoonlijke opmerkingen (privé), deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 338Posts
  • 63Oplossingen
  • 201Likes

Hi @ongelovelijk en met zo'n situatie snap ik je gekozen gebruikersnaam!

Los of het een partner van Ziggo is of niet, geen bedrijf hoort op die manier zaken te doen. Dat spreekt volledig voor zichzelf! 

We nemen het telefoonnummer in onderzoek en gaan erachter aan! Wil je onder je Community Profiel nog je postcode + huisnummer plaatsen? Deze informatie is alleen zichtbaar voor Ziggo Moderators zoals @Bert al aangaf! Hoor het graag van je!

para76

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

050-8080296

076-8507070

020-8083168

Deze nummers hebben mij allemaal binnen 48 uur van elkaar gebeld. Allemaal even lomp in hun communicatie en doet Ziggo zeker geen goede naam aan. Ook enorm verwarrend te lezen dat deze nummers wel/niet aan ziggo verbonden zijn. Volgens mij wil je hier heel snel afstand van nemen. Alle nummers worden ook op mijn toestel als spam gemarkeerd. 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1529Posts
  • 234Oplossingen
  • 650Likes

Bedankt voor het aanleveren van deze telefoonnummers, @ongelovelijk .

Quick Net Solutions is inderdaad één van onze partners. Het nummer 0768507070 wordt gebruikt voor particuliere abonnementen. 0508080296 en 0208083156 worden gebruikt door een partner voor zakelijke pakketten.

Wil je in je profiel toevoegen op welk nummer je bent gebeld en de tijdstippen?  Dan zal ik dit signaal intern doorzetten naar de verantwoordelijke afdelingen. Want wanneer een extern bedrijf voor ons klanten werft, dan moet dit wel op een klantvriendelijke manier gedaan worden. Ze zijn namelijk ons visitekaartje.