Patrick1959

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen Ziggo Sport Totaal GO lukt niet met gegevens Canal Digitaal

Beste,

 

Sinds enige tijd kan ik met mijn iphone en ipad niet meer inloggen op de app van Ziggo Totaal met mijn gegevens van CanalDigitaal.

Dat lukte in het verleden altijd, maar nu krijg ik een wit scherm.

Als ik bij wijze van test een andere operator neem dan CanalDigitaal is het wel mogelijk om in te loggen, maar uiteraard zinloos omdat ik geen klant ben bij een andere operator.

Iemand een idee hoe dat komt ?

Alvast hartelijk dank

Patrick.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Welkom terug op de Community @Patrick1959! Om gelijk met de deur in huis te vallen: er speelt inderdaad een probleem met de inlogomgeving op de Ziggo Sport Totaal App in combinatie met Canal Digitaal. We hebben het probleem uitgezet bij de oplospartijen. Wanneer het is opgelost, is nog even afwachten. Sport kijken via de browser is wel mogelijk.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Welkom terug op de Community @Patrick1959! Om gelijk met de deur in huis te vallen: er speelt inderdaad een probleem met de inlogomgeving op de Ziggo Sport Totaal App in combinatie met Canal Digitaal. We hebben het probleem uitgezet bij de oplospartijen. Wanneer het is opgelost, is nog even afwachten. Sport kijken via de browser is wel mogelijk.

Patrick1959
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Vincent,

Hartelijk dank voor je reactie.

Ik ben geen deskundige, maar wat bedoel je met sport kijken via de browser ?

Bedoel je dat ik dan de applicatie van Ziggo Totaal moet downloaden op mijn pc of laptop ?

Zou U zo vriendelijk willen zijn mij een seintje te geven zodra de link tussen Ziggo en CanalDigitaal het weer doet ?

Dankjewel.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Patrick1959,

 

Voor wat betreft de app hebben we inmiddels al wat meer informatie: Als je ongeveer een minuut wacht bij het witte scherm, zou je uiteindelijk toch bij het inlogscherm moeten komen. Wil je eens testen of dat het geval is?

Patrick1959
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Alex,

 

Ik heb het inderdaad geprobeerd en het werkt !

Werkelijk een gouden tip waarvoor een gemeende dankjewel.

Mag ik nog een bijkomende vraag stellen ?

Heb jij er enig idee van hoe het komt dat ik bij jullie app van Ziggo Totaal bijna dagelijks moet inloggen, terwijl ik dat met de app van CanalDigitaal hoogstens 1 of 2 keer per jaar moet doen.

Sorry dat ik nogmaals een beroep doe op je grote kennis.

Met dankbare groeten,

Patrick

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Top dat het inloggen nu lukt @Patrick1959!
Bedankt voor de bevestiging en je gemeende dankjewel 🙂

Dat van het bijna dagelijks moeten inloggen staat ook bij de ontwikkelaars van de app op de radar.
Hier wordt aan gewerkt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic