Opzoek naar een oplossing voor een mede klanten, blader ik door Ziggo's webshop en zie tot mijn verbazing een
Extra Internetpunt via coaxkabel
"..Snel en stabiel internet, waar je maar wilt
Draadloos internetten vinden we heel normaal. Toch is bedraad internetten nog stabieler. Een nieuwe internetkabel trekken is niet altijd mogelijk. Heb je een coaxaansluiting in de ruimte waar je een internetverbinding nodig hebt? Dan kan een Extra Internetpunt via coaxkabel uitkomst bieden. Daarmee maak je eenvoudig van die coaxkabel een internetkabel..."
Ter Info dus !!
De beide handleidingen laden in FireFox niet goed, het duurt te lang en veel zwarte ruimte aan het einde ( = niet goed geladen ).
In Edge zijn ze wel snel en goed !
Hier vind je de installatie in combinatie met de Next Mini
Hier vind je de installatie in combinatie met de Mediabox Next
Heb die MoCa van Hirschmann al paar gebruikt bij klanten. Werkt goed. Maar je moet wel goede coaxkabel hebben. Dus niet die dunne zooi van vroeger van de Gamma.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb die MoCa van Hirschmann al paar gebruikt bij klanten. Werkt goed. Maar je moet wel goede coaxkabel hebben. Dus niet die dunne zooi van vroeger van de Gamma.
@S4R schreef:Heb die MoCa van Hirschmann al paar gebruikt bij klanten. Werkt goed. Maar je moet wel goede coaxkabel hebben. Dus niet die dunne zooi van vroeger van de Gamma.
Inderdaad.
Dit is blijkbaar een 2,5GHz versie. Dat is behoorlijk snel en mooi toekomst bestendig, maar zal inderdaad ook hoge eisen stellen aan de coax kabel.
Edit : @S4R: laden die handleidingen bij jou ook zo slecht ? Met veel zwart aan het einde !
@Pasi schreef:
@S4R schreef:Heb die MoCa van Hirschmann al paar gebruikt bij klanten. Werkt goed. Maar je moet wel goede coaxkabel hebben. Dus niet die dunne zooi van vroeger van de Gamma.
Inderdaad.
Dit is blijkbaar een 2,5GHz versie. Dat is behoorlijk snel en mooi toekomst bestendig, maar zal inderdaad ook hoge eisen stellen aan de coax kabel.
Prijstechnisch vind ik het ook niet duur. Alhoewel ze hier vaak vinden dat Ziggo het maar voor niks moet doen 😁
@Pasi schreef:
Inderdaad.
Edit : @S4R: laden die handleidingen bij jou ook zo slecht ? Met veel zwart aan het einde !
Ik kon niet eens met m'n ogen knipperen en ze stonden er al. Geheel leesbaar 🤓
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.