anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8701Posts
  • 548Oplossingen
  • 2088Likes

Illegaal aangeboden Mediaboxen XL en Mediabox Next op Marktplaats

Op marktplaats worden nog steeds mediaboxen xl en soms de next aangeboden sommige verkopers zijn er zelf van overtuigt dat je met een beetje programmeren die box werkend kan krijgen op je ziggo aansluiting

Lees meer

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6841Reacties
  • 794Oplossingen
  • 2799Likes

Hi @Willem-A1,

Terechte terugkoppeling hierover, dit is natuurlijk niet iets van de laatste dagen. Het bericht van Lotte is ook iets mooier verwoord dan het is. Het standpunt is ongeveer gelijk aan het gesprek wat we hier eerder over hadden: Wij zijn er van op de hoogte en weten wat dit speelt, maar er wordt vooral vertrouwd op het hele retourproces. 

Als jij je Mediabox niet terugstuurt, wordt er vervangingswaarde bij jou in rekening gebracht (met uitzondering van oude Mediaboxen). Eigen verkregen Mediaboxen die niet bij ons geregistreerd staan, registreren we ook niet. Ook hier worden controles op uitgevoerd. 

343 Reacties 343
anoniemforum
Topicstarter
Level 18
Super Expert
  • 8701Posts
  • 548Oplossingen
  • 2088Likes

@youriy 

het modem kun je waarschijnlijk wel via de KS laten activeren maar de next mini gaat nooit werken of je moet geen tv willen kijken

Visser_

Level 17
Expert
  • 2602Posts
  • 79Oplossingen
  • 1086Likes

Mee eens @anoniemforum .Maar wie wil die witte troep nou 😜Voor deze hele set zal vast wel zo'n 50 euro worden verwacht door de verkoper.Als het niet meer is.En dan te bedenken dat iedereen eigenlijk gratis dit modem kan krijgen.

Dave!

Level 20
Super Expert
  • 19899Posts
  • 916Oplossingen
  • 5910Likes

@youriy We hebben van de week 1 vermeld die een product had maar niet in huis wat terug moet, en deze advertentie staat er 2 keer op 1 met modem en 1 zonder het modem zag ik.

deze staat al week in week uit op Marktplaats, staat ook in mijn Favoriet, maar komt er niet vanaf, wordt wel steeds rond de € 81,- geboden maar deze wordt er dan weer af en paar uur later er op

IMG_9881.PNGIMG_9882.PNGIMG_9883.PNG

Visser_

Level 17
Expert
  • 2602Posts
  • 79Oplossingen
  • 1086Likes

Dubbel ontvangen zou op zich wel kunnen, dat gaat vaker mis.Maar die biedingen doet hij vast zelf om te laten lijken dat het veel waard is.

Alleen Ziggo is niet erg goed met hun administratie, zoals hier al eerder gemeld door mij, zowel bij mezelf als bij familie een keer geen verzoek gehad om een nog up to date apparaat terug te sturen.Maar uiteraard wel gedaan, ik wil wel een "schone" klant zijn.

Daarnaast zijn die door Alex benoemde controles ook niet zo streng, een tijd geleden had iemand een serienummer niet goed doorgegeven, maar dat verkeerde nummer werd gwn geactiveerd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic