Zoals iedereen wel heeft vernomen wordt vanaf 16 september 19:00 IOS 14 uitgerold en ziet er echt mooi en top uit. Het kan even duren voor dat iedereen deze uitrol krijgt, geduld moet je wel even hebben nog.
Heb vragen en hulp nodig of heb je Beta software en zit je toch met die ene vraag, via deze link
Officiële iOS, iPadOS, tvOS, watchOS en macOS versie installeren over beta-software
wordt je keurig stapsgewijs geholpen hoe te handelen.
Lees het rustig door en bij vragen, zet ze hier neer als je er niet uit komt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Lekker bezig Dave
Heb jij ook alle ios 14 betas gehad?
Ik vond de ios 14 betas veel stabieler als toen bij ios 13.
Ik heb op Ipad 2019 IOS 14 tot de laatste beta update gehad en ja hij was zekers stabieler alleen mijn e-mail is betrokken bij een datalek van Apple dat vond ik minder.
Maar inderdaad hij was stabiel en zekers erg mooi en verbetering
Op me telefoon heb ik 13.7 nog even afwachten ?
Oei dat is wat minder.
Het hoeft uiteraard geen gevolgen te hebben voor je email.
Maar in de gaten houden is zeker verstandig.
Ik had um op me Iphone 11 Pro Max draaien en op mijn Ipad pro 2020
Werkt op beide prima
Ik heb voor de ipad pro 2020 het magic keyboard dat typt zo heerlijk en een zeer fijn touchpad
Ik dacht gisteren dat ik de publieke ios 14 versie al binnen had gekregen maar het bleek de golden master firmware te zijn
Gaaf ding zeg ? zo rijk ben ik niet heb omdat vakantie is afgelast en covid er kwam een Ipad 2019 en AppleTV 4K kunnen kopen door ook verkoop van mijn Windows laptop. Mijn Macbook Air komt 2012 dus Catalina is voorlopig even laatste en blijft zeker nog paar jaar actief. IphoneXR zit bij me abonnement van Vodafone. Ik ben naar Apple overgestapt omdat het voor iemand spier en gewrichtsziekte veel beter werkt als Android en Windows minder handelingen. Ja ik ben verkocht. Maar met klein budget kunnen we voorlopig nog vooruit ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.