Girl12345678
Level 1

Hoe vergroot ik de iPhone Xs accuduur?

Hoi,

Ik heb sinds kort een nieuwe iPhone Xs en ik ben erg benieuwd of iemand weet hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn accu langer mee gaat. Hiervoor had ik een iPhone 7, en de accu ging super snel leeg.
Dit wil ik natuurlijk met mijn nieuwe telefoon voorkomen. Alvast bedankt voor het helpen! :grinning:

Groetjes!
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy
Level 19
Hoi Girl12345678
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat je zo ie zo moet doen is zorgen dat je niet op de achtergrond je apps laat updaten. Doe dit lekker zelf, dan heb je het ook in de hand en heb je niet het probleem dat die zomaar opeens een update uitvoert voor apps (dat is al heel veel batt verbruik minder) - Instellingen - iTunes Store en App Store - Automatische downloads (zet daar alles uit).

Het afspelen van filmpjes, en dan automatisch is ook een batt vreter - Instellingen - iTunes Store en App Store - Speel video automatische af (UIT)

Locatievoorzieningen, zet die uit waar het echt niet bij nodig is. Heel veel apps gebruiken je locatie ook als deze niet eens aan staat, wat een onzin! Je kan echt alles uitzetten wat je niet gebruikt of laat ze je locatie alleen gebruiken als je de app aan hebt - Instellingen - Privacy - Locatievoorzieningen

En loop bij Locatievoorzieningen eens helemaal naar beneden, daar zie je Systeem. Daar kan je ook al heel veel dingen bij uitzetten zoals Locatiegebonden Apple Ads, Locatiegebonden suggesties, Meldingen op locatiebasis, Mobielnetwerk zoeken, Wifinetwerken en ook belangrijke locaties kan je echt uitzetten (tenminste, als je al deze diensten niet wenst te gebruiken, dit eet echt veel batterij).

En dan heb ik nog 30 tips voor je via iCulture: https://www.iculture.nl/tips/tips-iphone-batterijduur-langer-maken/

Succes 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Hoi,

Ik zou zeggen, zo weinig mogelijk je iPhone gebruiken :wink:
Grapje natuurlijk. EnergieBoy weet veel van Apple, wie weet heeft hij een paar goeie tips 🙂

Groet,
Evert
Girl12345678
Level 1
Topicstarter
Haha, ja dat is echt geen optie, super blij met de nieuwe telefoon! :heart_eyes:
Oké ik hoor het graag van EnergieBoy!
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Haha, snap ik! 😉
Hij heeft een berichtje gekregen, hij zal vanzelf verschijnen wanneer hij tijd heeft 🙂

Als iemand anders tips heeft, zijn die uiteraard ook welkom.

Girl12345678 Jij in ieder geval veel plezier met je nieuwe peer! :sunglasses:
0 Kudos
EnergieBoy
Level 19
Hoi Girl12345678
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat je zo ie zo moet doen is zorgen dat je niet op de achtergrond je apps laat updaten. Doe dit lekker zelf, dan heb je het ook in de hand en heb je niet het probleem dat die zomaar opeens een update uitvoert voor apps (dat is al heel veel batt verbruik minder) - Instellingen - iTunes Store en App Store - Automatische downloads (zet daar alles uit).

Het afspelen van filmpjes, en dan automatisch is ook een batt vreter - Instellingen - iTunes Store en App Store - Speel video automatische af (UIT)

Locatievoorzieningen, zet die uit waar het echt niet bij nodig is. Heel veel apps gebruiken je locatie ook als deze niet eens aan staat, wat een onzin! Je kan echt alles uitzetten wat je niet gebruikt of laat ze je locatie alleen gebruiken als je de app aan hebt - Instellingen - Privacy - Locatievoorzieningen

En loop bij Locatievoorzieningen eens helemaal naar beneden, daar zie je Systeem. Daar kan je ook al heel veel dingen bij uitzetten zoals Locatiegebonden Apple Ads, Locatiegebonden suggesties, Meldingen op locatiebasis, Mobielnetwerk zoeken, Wifinetwerken en ook belangrijke locaties kan je echt uitzetten (tenminste, als je al deze diensten niet wenst te gebruiken, dit eet echt veel batterij).

En dan heb ik nog 30 tips voor je via iCulture: https://www.iculture.nl/tips/tips-iphone-batterijduur-langer-maken/

Succes 🙂
Anne H
Community Developer
Community Developer
Hallo Girl12345678, welkom op onze Community natuurlijk. Zo! Nou, met deze tips kun je best uit de voeten denk ik. Heb je al verschil gemerkt?
0 Kudos
Girl12345678
Level 1
Topicstarter
Hoi Anne,

Nee nog geen verschil gemerkt in één dag. Maar met de tips kom ik er wel uit! Bedankt!

Groetjes!