Hello Ziggo!
Today at 8:07 PM at night, someone came and rang the bell of our home. We opened the door. He said he is from Ziggo. He said he has come to tell about ziggo internet. He asked questions like which internet service we use? How long has it been we are using that internet? How long we have been living in this house. We felt something suspicious about the person because who works after 8 PM t night asking about internet. I want to ask if Ziggo has hired people to survey about internet and change people to Ziggo service. Please answer this question and let me know if he could be possible Ziggo employee.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Suma1 en welkom op de Ziggo Community!
De eeuwenoude vraag, wie klopt er vanavond op mijn deur? Het is volkomen logisch dat je wellicht wantrouwig bent over het motief. Ik ga graag in op die vraag, om enige twijfels weg te nemen.
We hebben meerdere teams die langs de deuren gaan. Zowel van Ziggo zelf als van partnerbedrijven. Je kunt deze teams op verschillende manieren herkennen. Elke medewerker beschikt altijd over een pas waarmee die zich kan identificeren. Op deze pas staat de naam van de medewerker met een foto en het Ziggo logo. Hierop bestaan geen uitzonderingen. Je kan altijd en op ieder moment vragen om deze pas te zien.
De verkoopadviseurs die langs de deuren gaan, zijn te herkennen aan hun kleding. Zij bieden producten van Vodafone en Ziggo aan bij potentiële klanten en laten een "niet thuis" kaartje achter waarop je een telefoonnummer vindt om ons te bellen.
De verkoopadviseurs
De Servicemedewerkers komen langs in de omgeving en bieden hulp en service, hierbij zijn die herkenbaar aan hun oranje kleding met Ziggo logo. Zij bieden vooral technische ondersteuning, bijvoorbeeld wanneer er in een gebied een toename is van netwerkgerelateerde klachten.
Servicemedewerkers
Community Sales biedt zakelijke contracten aan en is niet voor de consumentenmarkt. Ze bezoeken, bedrijven, kantoren en thuisbedrijven zonder voorafgaande kennisgeving. Ze zijn gekleed in een donkere jas, zoals op onderstaande afbeelding.
Community Sales
Kort samengevat. Al onze eigen medewerkers of partners dragen deze kleding en zijn herkenbaar aan de pas. Het is mogelijk dat die teams 's avonds langs de deuren gaan. Hoewel ik toegeef dat dit in de wintertijd niet optimaal is. Als geen van bovenstaande van toepassing is op de persoon die bij je aan de deur was. Neem dan contact op met de klantenservice van Ziggo. Of laat onder je Community Profiel je postcode + huisnummer achter, dan loop ik het schema voor je na en voorzie het team van feedback!
For English version see below:
Good morning @Suma1 and welcome to the Ziggo Community!
The age old question, who is knocking at my door during the night. It makes perfect sense you might feel a little uncertain about their motives and I am happy to clear up any misgivings about it.
We have several teams that go door2door. Both from Ziggo itself, and from partner companies. You can recognize these teams the following ways. Each employee has a badge to identify themselves. This badge shows the employee's name with photo and the Ziggo logo. Their are no exceptions to this. You can always and at any time ask to see this badge.
Door2Door salesadvisors can be recognized by their clothes. They offer Vodafone and Ziggo products to potentiel customers and leave a "not at home card" behind, on which you find a phone number to call us.
Service Employees go door2door in areas to offer assistance and service and can be recognized by their orange clothes with a Ziggo logo. They offer technical support, for example when we notice an increase in network related complaints in an area.
Community Sales offer business contracts and is not for the consumer market. They visit companies, offices and home businesses without notification. They are dressed with a dark coat as shown below.
To summarize, each and everyone of our own employees or partners wear these clothes and can be recognized with the badge. It is possible for them to visit in the evening, although I recognize this is not optimal during winter times. If none of the above applies to the person who visited your door, please add your zipcode and housenumber under private information at your Community profile. I will be able to check the schedule and provide any feedback to the team.
Looking forward to hear from you!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
normally they wear Ziggo clothes, if not it's a little bit strange. but yeah, Ziggo hires people to inform/sell subscriptions, also in the evening indeed
Goedemorgen @Suma1 en welkom op de Ziggo Community!
De eeuwenoude vraag, wie klopt er vanavond op mijn deur? Het is volkomen logisch dat je wellicht wantrouwig bent over het motief. Ik ga graag in op die vraag, om enige twijfels weg te nemen.
We hebben meerdere teams die langs de deuren gaan. Zowel van Ziggo zelf als van partnerbedrijven. Je kunt deze teams op verschillende manieren herkennen. Elke medewerker beschikt altijd over een pas waarmee die zich kan identificeren. Op deze pas staat de naam van de medewerker met een foto en het Ziggo logo. Hierop bestaan geen uitzonderingen. Je kan altijd en op ieder moment vragen om deze pas te zien.
De verkoopadviseurs die langs de deuren gaan, zijn te herkennen aan hun kleding. Zij bieden producten van Vodafone en Ziggo aan bij potentiële klanten en laten een "niet thuis" kaartje achter waarop je een telefoonnummer vindt om ons te bellen.
De verkoopadviseurs
De Servicemedewerkers komen langs in de omgeving en bieden hulp en service, hierbij zijn die herkenbaar aan hun oranje kleding met Ziggo logo. Zij bieden vooral technische ondersteuning, bijvoorbeeld wanneer er in een gebied een toename is van netwerkgerelateerde klachten.
Servicemedewerkers
Community Sales biedt zakelijke contracten aan en is niet voor de consumentenmarkt. Ze bezoeken, bedrijven, kantoren en thuisbedrijven zonder voorafgaande kennisgeving. Ze zijn gekleed in een donkere jas, zoals op onderstaande afbeelding.
Community Sales
Kort samengevat. Al onze eigen medewerkers of partners dragen deze kleding en zijn herkenbaar aan de pas. Het is mogelijk dat die teams 's avonds langs de deuren gaan. Hoewel ik toegeef dat dit in de wintertijd niet optimaal is. Als geen van bovenstaande van toepassing is op de persoon die bij je aan de deur was. Neem dan contact op met de klantenservice van Ziggo. Of laat onder je Community Profiel je postcode + huisnummer achter, dan loop ik het schema voor je na en voorzie het team van feedback!
For English version see below:
Good morning @Suma1 and welcome to the Ziggo Community!
The age old question, who is knocking at my door during the night. It makes perfect sense you might feel a little uncertain about their motives and I am happy to clear up any misgivings about it.
We have several teams that go door2door. Both from Ziggo itself, and from partner companies. You can recognize these teams the following ways. Each employee has a badge to identify themselves. This badge shows the employee's name with photo and the Ziggo logo. Their are no exceptions to this. You can always and at any time ask to see this badge.
Door2Door salesadvisors can be recognized by their clothes. They offer Vodafone and Ziggo products to potentiel customers and leave a "not at home card" behind, on which you find a phone number to call us.
Service Employees go door2door in areas to offer assistance and service and can be recognized by their orange clothes with a Ziggo logo. They offer technical support, for example when we notice an increase in network related complaints in an area.
Community Sales offer business contracts and is not for the consumer market. They visit companies, offices and home businesses without notification. They are dressed with a dark coat as shown below.
To summarize, each and everyone of our own employees or partners wear these clothes and can be recognized with the badge. It is possible for them to visit in the evening, although I recognize this is not optimal during winter times. If none of the above applies to the person who visited your door, please add your zipcode and housenumber under private information at your Community profile. I will be able to check the schedule and provide any feedback to the team.
Looking forward to hear from you!
Hello everyone.
Thank you for your information and clarity. It helps.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.