Ronihd
Level 18

Hier word je niet blij van.............

Hier word je niet blij van.............op je nieuwjaarsdag als monteur bij Ziggo.

+ 25 jaar geleden ook eens meegemaakt maar toen bij een wijkcentrum.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
3 Reacties 3
hanh
Oud Community-lid
Oh, waarom dit?
Hang jij aan dit kastje? Hoop het niet voor je. Heb je ff niks aan die mooie Ubee.
Han
0 Kudos
Ronihd
Level 18
Topicstarter
hanh wrote:
Oh, waarom dit?
Hang jij aan dit kastje? Hoop het niet voor je. Heb je ff niks aan die mooie Ubee.
Han

Nee niet de mijne ff van de FB groep Ziggo monteurs gehaald 🙂
0 Kudos
EnergieBoy
Level 19
Ja joh, er is toch niets leukers dan met vuurwerk dingen kapot te maken die niet van jou zijn. Prullenbakken opblazen, illegaal knal werk tussen verkeersborden plaatsen en dat deze er dan afvliegen en tegen je auto aan komt, op kinderspeelplaats de speeltjes vernielen met vuurwerk of dood leuk een groot knal werk in het riool stoppen zodat de straks open ligt en maar lachen. Gisteren tijdens een nieuwjaars wandeling kregen we ook een flink knal ding vlak bij ons en de ouders maar lachen van die kinderen. (en dan vergeet ik nu het Ziggo kastje)

Dat is toch heel normaal tegenwoordig, of begrijp ik de mensheid niet meer en kan ik dit ook onder de noemer, je bent niet goed wijs of asociaal gedrag, brengen? Echt he, ik zou die gasten het liefst direct oppakken, meenemen naar hun eigen huis en daar in hun kamer dat zelfde vuurwerk willen afsteken. Kijken wat ze dan zeggen en of ze dan ook nog lachen.

Ja sorry lezers, ik kan me hier echt behoorlijk boos over maken!
Zo, dit was mijn goede voornemen voor 2019, mijn boosheid plaatsen en nu weer door :stuck_out_tongue_winking_eye:
0 Kudos