Hier gaan we even flink off-topic en nodig ik iedereen uit die zijn of haar eerste spelcomputer hier wil delen! Nostalgische gevoelens, je eerste gameverslaving, je eerste grote aankoop of Sinterklaascadeau.
In 1991 (ik was al 5 jaar oud), kwam mijn vader thuis met een heuse spelcomputer. Mijn moeder hoofdschuddend en wij, ik en mijn twee zussen, springend door de woonkamer. De SEGA Master System II.
Urenlang speelden we Alex Kidd, Bubble Bobble en de Super Monaco GP. Uiteraard maakte we ruzie wie er aan de beurt was en werd het een onderdeel van de opvoeding. 'Niet luisteren? Geen Alex Kidd.'
Een prachtig staaltje nostalgie als je het mij vraagt! Het spel Bubble Bobble had een bug waardoor je het spel niet kon uitspelen. Maar daar kon de Bart-Smit-medewerker natuurlijk niks aan doen 😉
Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen! Wat was jullie eerste spelcomputer? En met welk spel heb jij veel tijd verslonden?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
dat is idd de special edition n64 Pokemon
helaas heb ik de orginele controller niet maar wel een gele
@Mariska Zeker Prince of Persia eerst vragen beantwoorden, bij correct kon je het spel in bij fout antwoordt was het Your a Kid. Gaaf Spel dit.
@EnergieBoy vind de Arcade Games heb maand proef maar vind het zonde, leuk voor Gamers en echt fanatieke mensen, sluit me aan, is vind voor Apple geen aanwinst.
Alle lezers en gamers ⬇️
Enige spellen die ik speel iPhone en iPad is
Township
En Diggy Adventure
oh ja en Wordfeud naam xGarfieldx
commodore 64
Bijna 40 jaar geleden was dit mijn computertje waar ik af en toe wel eens simpele games op speelde.
Nu als jong gepensioneerde 66er gebruik ik naast mijn PC een Ipad enkel wel eens voor wat game, kaart of puzzel plezier.
Videopac G7000 van philips
Philips MSX2 🕹🎮 1986! Het was magisch dat je op je tv dingen kon besturen. En dat er een spel op een cassette bandje kon staan. Ik geloof dat onze ouders dit eigenlijk voor educatieve doeleinden hadden bedoeld, dat zagen wij iets anders.
Een Audiosonic game console.
Wat voel ik me nu oud.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.