Willem-A ik was al niet meer te houden hoor, toen ik de foto zag van het Konijn of was het nu
Lycke Ziggo maar eerlijk vind het Blond je goed staan en nooit geweten dat het van je zelf was puur blond - zo weten we nog iets weer.
Konijntjes zijn heel lief en als ze je blij maken dan geld niks meer.
En ja ik lag vanochtend aan de Ketamine dan komt de foto van Lycke 10 keer zo goed binnen, alsof ik het droomde.

Dit was onze Snuffel, heel lief dame'tje deed echt alles, wassen, likken, spelletjes en vond vrijheid heerlijk.We hebben haar van mijn vriendin's broertje overgenomen 2012 in het vorig huis, de laatste foto is 2016 in dit huis in Broek op Langedijk, ze kreeg nesteldrang en Hoknijd en werd steeds agressiever, we hebben haar met een donatie van € 100,- aan de konijnen opvang in Heiloo en ze hebben voor haar een maatje gevonden en ze maakt het nu nog veel beter, meer ruimte heeft ze en een hele grote tuin met een mega groot hok en andere maatjes. Anders was ze echt hier gebleven, maar ging niet meer ook omdat ik Chronisch Spierziekte heb en me vriendin ook ziek werd en we wilde toch het beste voor haar.