Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Één issue uit dit topic is en elk geval opgelost. Echt geen blonde haar meer bij je kunnen ontdekken @Lycke Ziggo
En wat die allergie-konijntjes betreft, Is dat al doorgegeven aan de ontwikkelaars of zijn er nog steeds nieuwe voorbeelden gevraagd?
Met de feestdagen in het vooruitzicht, heeft het diertje een veilig en liefdevol onderkomen gevonden, gelet op háár vertederende blik, en zijn of haar, rust uitstralende ogen in de armen van OZZZ.
Goh, dat dit topic nog word bezocht. Tja, bijna kerst he… Dat gaat altijd leuk samen met konijnen…
PS: kan het hier wel kwijt dat ik komende tijd minder aanwezig ben. Was gisteren voor wat foto's van hart en longen naar het ziekenhuis, maar dat pakte anders uit dan gedacht. Ben vorige week met mijn zieke lijf van de overloop naar beneden gestort en al dachten ze eerst dat ik er met een flink aantal kneuzingen toch nog goed vanaf was gekomen, vonden ze gisteren dat het er hier en daar wel heel slecht uitzag. En dus ben ik gisteren meteen ook deels in het gips gezet vanwege 3 breuken. Net, op zaterdag, nadat men weer wat dingen had bekeken, weer terug gebeld door het ziekenhuis dat ik z.s.m. terug moet komen. Ik baal, maar hou de moed erin.
Jakkes Willem, dat klinkt niet als een fijn kerstkado. Ik wens je alle sterkte en beterschap! Ik hoop dat je doktoren een gezond konijn uit de hoge hoed toveren.
Ja Willem, dit topic wordt zeker nog gevolgd. Is altijd weer iets anders dan “hellup, me tv doet het niet” of aanverwante kretologie.
Het is zeker balen, als je in één keer en plotseling, zoveel voor je kiezen krijgt.
Sterkte en een voorspoedig herstel gewenst, mede namens mijn kleine avatar. en houdt de moed erin.
Dank mensen. Doet goed. Had ook niet verwacht dat ik zo in de kreukels lag. Voelde eerst ook wat dingen nog niet toen de ambulance kwam, maar besefte later ook pas dat ik buiten westen was geraakt. Misschien maar goed ook, herinner ik me ook niet zoveel. Morgen hoor ik waarschijnlijk of ik geopereerd ga worden. Dinsdag weer komen en maar het beste ervan hopen.
Vaak bekeken ook dit topic inderdaad. Had ik niet verwacht. Wel leuk.
Fijne avond.
Beste Willem, geef de moed niet op en ga voor een goed eindresultaat. In April 2014 ben ik terminaal verklaard en zou de kerst niet halen. Maar als steenbok zijnde ben ik te eigenwijs om de pijp aan Maarten tegen. Elke dag positief blijven denken en leuke dingen doen. En je moet nog even mee want die konijntjes hebben je ook nog nodig. Willem, maak er ondanks alle ellende een fijne kerst van en hou je konijnen uit de buurt van de keuken
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.