Erg leuke foto inderdaad. Maar ben jij dat zelf
Lycke Ziggo ? Mooi konijntje ook. Ik had vroeger meer met cavia's. Maar al jaren ben ik echt gek op konijnen. Wil niet de hele grote, maar ook die kunnen erg lief zijn. Maar die moeten ook wel heel veel ruimte hebben.
Zonde dat je zo allergisch bent. In dat geval is het niet raadzaam ze te houden, want dat gaat dan ten koste van je gezondheid. En dat staat natuurlijk voorop. En ja, ze laten ook wel wel wat stof achter. Dat is voor mij eigenlijk ook niet goed, maar ze gaan echt niet weg! Maar leuk dat ze er een in het verzorgingstehuis hebben. Is zeker goed voor die mensen. Tegenwoordig kan dat gelukkig wat gemakkelijker.
Zag laatst ook een Tv programma over een, volgens mij, bejaardentehuis waar er een rond huppelde. Het zijn echt pracht diertjes. Mijn jongste dochter heeft er ook 2. Vind ze ook geweldig. Maar die is ook helemaal gek van Lama's en Alpaca's...
Gisteravond zag ik de kleine rakkers ineens door de kooi lopen. Oogjes nog wel dicht, maar ze kunnen evengoed alles vinden. Ze kropen later ook zo weer hun nestje in. Er ging er een in de voerbak zitten en toen zag je hoe klein ze eigenlijk nog zijn, al gaat het wel enorm snel. Prachtig gezicht die kleine boefjes. Straks lekker rennen en spelen en dat is helemaal prachtig. Maar dat is bij de grotere ook zo hoor. Lekker achter een bal aan en af eb toe even flink herrie maken met een bal met een bel erin vinden ze ook schitterend. Maar dat kleine grut is altijd zo aandoenlijk... :relaxed: