Als je ze in je handen hebt, komt die gedachte ook weleens in mij op hoor @Lycke Ziggo. Het zijn dan echt ook van die knuffeltjes, die het ook heerlijk vinden om lekker aangehaald te worden. Kroelen is al een van hun favorieten 
Ik lees nogal eens dat een konijn geen knuffeldier is, maar die van mij vinden allemaal erg lekker. Ik heb er een paar die wat minder graag worden opgepakt, en daar hou ik ook wel rekening mee. Medusa heeft dat ook een beetje, maar ze vind het heerlijk aangehaald te worden. Gewoon rekening houden met het diertje zelf.
Voor de kleintjes is het nu ook anders als het nestje destijds, dat binnen in een kooi werd geboren. Maar ik ga vaak naar ze toe, en geef ze veel aandacht, en dat merk je toch al aan ze, ook al zijn ze nog maar 4 weken. Of ál 4 weken, want die tijd is omgevlogen en de verandering is ongelofelijk. Ze mogen van mij nog wel even zo klein blijven, want het is super aandoenlijk, maar dat gaat hem niet worden. Maar de volwassen konijnen vind ik ook super. Ik heb ook geen grote rassen. De Teddy's lijken dat wel door hun vacht, maar als de schaar erin gaat blijft er maar een klein beestje over hahaha.
Deze kleintjes zijn kruisingen, maar ik ben benieuwd hoe dat uitpakt. Pa is een en al haar, dus ze zullen daar vast wat van mee krijgen. Medusa is een kruising Teddy, maar lijkt meer op een 'leeuwenkopje'. Je hebt er wel werk aan, maar je krijgt er ook veel voor terug. En zolang ik dat nog kan…